ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

عرضه اپلیکیشن VPN اختصاصی از سوی اپراتور آمریکایی

اپراتور مخابراتی اسپرینت اعلام کرده که قصد دارد به‌منظور افزایش امنیت سایبری مشتریانش از یک اپلیکیشن موبایلی وی‌پی‌ان (VPN) اختصاصی پرده‌برداری کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت زد دی نت، اپراتور اسپرینت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی در ایالات متحده آمریکاست که فعالیت‌های گسترده‌ای در برقراری اینترنت و خدمات آنلاین در این کشور و بسیاری از نقاط جهان دارد.

با توجه به آنکه موضوع امنیت سایبری این روزها بیش‌تر از همیشه از اهمیت بسزایی برخوردار شده است، به‌تازگی شرکت مخابراتی اسپرینت (Sprint) اعلام کرده است که به‌منظور تامین رفاه حال مشتریان و ارتقای امنیت سایبری دستگاه‌های الکترونیکی آن‌ها، تصمیم گرفته است یک اپلیکیشن موبایلی وی‌پی‌ان (Sprint Secure Mobile VPN) اختصاصی توسعه داده و در دسترس کاربرانش قرار دهد.

همچنین بخوانید

به گفته این شرکت، اپلیکیشن مذکور به کاربران و مشتریان اسپرینت این امکان را می‌دهد تا با خیال آسوده و راحت از هرجای جهان، به پرداخت‌های اینترنتی خود بپردازند و در عین حال امنیت گوشی‌های هوشمند خود را نیز تامین کنند.

بنا به ادعای اسپرینت، این اپلیکیشن از تمامی اتصالات اینترنتی نظیر ۴G/LTE, LAN and Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و احتمال خطر و تهدید جرایم سایبری و نفوذ هکرها به اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران را به صفر خواهد رساند.  

گفته می‌شود اسپرینت با همکاری شرکت Columbitech این اپلیکیشن اختصاصی را برای مشتریانش توسعه داده است که از استانداردهای بالای امنیتی برخوردار است. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری از این اقدام شرکت اسپرینت استقبال کرده و آن را اقدام مثبتی در جهت افزایش و ارتقای سطح امنیتی دستگاه‌های متصل به اینترنت برشمرده‌اند. آن‌ها هم‌چنین ابراز امیدواری کرده‌اند که سایر اپراتورهای مخابراتی نیز هرچه سریع‌تر در این راستا حرکت کرده و به فکر تامین امنیت سایبری مشتریانشان بیفتند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا