صنعت، معدن، تجارتمعدن

رشد تولید در زنجیره فولاد طی ۶ ماه ۹۷/ رمز موفقیت مدیران کلان، همراهی بدنه مدیریتی و کارکنان است

مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: یک مدیر زمانی قادر به انجام تعهدات و وظایف خود است که هیات مدیره، مدیران و تمامی کارکنان با وی همراه باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، کرباسیان که در مراسم تکریم بهرام سبحانی و معارفه حمید رضا عظیمیان مدیر عامل جدید شرکت فولاد مبارکه سخن می گفت، تصریح کرد: چنین امری با همکاری تمامی مدیران و کارکنان، در فولاد مبارکه به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه دوران مدیریت آقای سبحانی، مصداق عاقبت به خیری است، از حمایت دکتر شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و همچنین اعضای هیات مدیره قبلی و فعلی، مدیران و تمامی کارکنان این مجتمع عظیم تشکر کرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو، درباره جایگاه شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: فولاد مبارکه توانسته در کنار رشد در ظرفیت سازی،‌ تولید و صادرات،‌ توجه وافری به مسوولیت اجتماعی داشته باشد.

کرباسیان در عین حال به جایگاه صنعت فولاد در جهان اشاره کرد و گفت: سهم ۴۳درصدی این صنعت از تجارت ۲هزار میلیارد دلاری صنایع معدنی دنیا،‌ اهمیت و جایگاه فولاد در اقتصاد جهانی را نشان می دهد.

رییس هیات عامل ایمیدرو از رشد تولید زنجیره فولاد در کشور یاد کرد و گفت: تولید شش ماه کشور در شمش فولادی با رشد ۱۴درصدی، آهن اسفنجی با ۱۹درصدی، گندله با ۳۸درصدی و کنسانتره سنگ آهن با افزایش ۱۷درصدی همراه شد.

رشد صنعت فولاد

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در موضوع تحریم، به صراحت از بخش فولاد نام برده شده اما خوشبختانه مجموعه تلاش مدیران و کارکنان صنعت فولاد سبب افزایش تولید و صادرات ایران شده است.‌

رییس هیات عامل ایمیدرو در ادامه از حضور مهندس عظیمیان در راس شرکت فولاد مبارکه استقبال کرد و گفت: از مقامات و مسوولان استان، خواهان همکاری با وی در جهت اعتلای صنعت فولاد کشور – به عنوان یک حرکت ملی- هستیم.

به گفته کرباسیان، فولاد مبارکه تا سال ۹۵ واردکننده گندله سنگ آهن بود، ‌اما با تلاش های جمعی صورت گرفته، امروزه این شرکت نه تنها شاهد افزایش ظرفیت تولید گندله که در سایر بخش ها هم با رشد مواجه شده است.

از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا