خودروصنعت، معدن، تجارت

توسعه صنعت قطعه‌سازی یزد با حمایت گروه سایپا

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با حمایت گروه خودروسازی سایپا به‌دنبال گسترش صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی در این استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جلیل فلاح‌تفتی در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو یزد افزود: امسال سایپا حضور بسیار خوبی در نمایشگاه یزد داشته و امیدواریم این حضور به انجام مذاکره جهت ایجاد سرمایه‌گذاری در این استان منجر شود.

توسعه صنعت قطعه‌سازی یزد با حمایت گروه سایپاوی افزود: استان یزد یکی از استان‌های صنعتی کشور است که توانایی حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در کشور را در حوزه خودرو و قطعات دارد.

فلاح تأکید کرد: امیدواریم با هدایت و حمایت گروه سایپا و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شاهد ایجاد شرکت‌های جدید در حوزه صنعت خودرو باشیم و سازمان صنایع و معادن استان یزد هم آمادگی همه نوع همکاری و ایجاد بستر جهت حضور در این حوزه را دارد.

وی با اشاره به مذاکراتی که در گذشته با سایپا صورت گرفته گفت: سازمان صنایع در گذشته جهت ایجاد و توسعه قطعه‌سازی مذاکراتی با سایپا داشته و امیدواریم بتوانیم با انجام توافقات با این گروه طرح‌های نیمه‌تمامی که از گذشته در این حوزه آغاز شده را به سرانجام برسانیم.

 

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا