بانک و بیمهبورس

حضور سازمان خصوصی سازی در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: حضور این سازمان در پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش می تواند به بهبود روند واگذاری و فروش شرکتهای دولتی کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی  از سازمان خصوصی سازی، پوری حسینی با اشاره به حضور سازمان خصوصی سازی در پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش گفت: این نمایشگاه علاوه بر این که محل عرضه کالا و خدمات کالاهای مختلف است، محلی برای برخورد افراد و تفکرات آنها می باشد و شرکت کنندگان در آن می‌توانند به تبادل تجربیات خود بپردازند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که یکی از پیچیده ترین فرایندها در حوزه اقتصادی، خصوصی سازی، بیمه و بانکداری است افزود: بر این اساس شرکتهای مختلف بسته به اهدافی که دارند در این نمایشگاهها اقدام به معرفی خدمات خود می کنند.

وی همچنین در خصوص مزایای حضور در این نمایشگاه گفت: تفاوت این نمایشگاه که در جزیره کیش برگزار می شود، حضور پررنگ‌تر سرمایه‌گذاران خارجی است که می تواند به بهبود روند واگذاری و فروش شرکتهای دولتی کمک کند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا