بانکبانک و بیمه

برگزاری تور آموزشی ویژه معاونین مدیریت شعب استان‌ها بانک توسعه تعاون

تور آموزشی ویژه معاونین مدیریت شعب استان‌ها با حضور سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره، مدیر مرکز آموزش و پژوهش و معاونین مدیریت شعب استان‌ها در سالن همایش مرکز آموزش و پژوهش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه با تأکید بر اهمیت و ضرورت آموزش در بانک اذعان داشت: آموزش نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود تا بانک در مسیر تعالی و بالندگی قرار گیرد.

فتاحی بر اجرای راهبردهای هفتگانه ابلاغی بانک در سال جاری اشاره نمود و افزود: معاونین مدیریت شعب استان با نوآوری، حضور و مشارکت جدی و اثربخش می‌توانند در تحقق برنامه‌های راهبردهای هفتگانه بانک نقش مهمی را ایفا نمایند.

همچنین بخوانید

وی نقش توسعه‌ای بانک توسعه تعاون در اهتمام بر طرح اشتغال روستایی و طرح اشتغال فراگیر را برای مدیران و کارکنان بانک در ستاد و صف مهم و حائز اهمیت ارزیابی نمود.

فتاحی افزود: با توجه به وضعیت جاری بانک، توجه و تلاش برای جذب منابع و همچنین مدیریت مطالبات غیر جاری و بهبود نسبت NLPو همچنین افزایش درآمدهای غیر مشاع و ساماندهی فعالیت‌های ارزی به‌ویژه صدور ضمانت‌های ارزی و اعتبارات اسنادی LCدر چارچوب مقررات بانکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

در ادامه همچنین ایرج شیخ‌زاده مدیر مرکز آموزش و پژوهش بر تلاش جدی این مرکز جهت انجام آموزش‌های ضمن خدمت همکاران تأکید کرد و افزود: امروزه سازمان‌هایی موفق درصدد به‌روزرسانی دانش و مهارت کارکنان خود به‌صورت مستمر هستند و مدیریت سرمایه فکری را از مهم‌ترین مولفه‌های موفقیت سازمان خود در عصر حاضر می‌دانند.

وی یکی از اولویت‌های جدی مرکز آموزش و پژوهش را سنجش اثربخشی آموزشی دانست و با اشاره به مدل پاتریک برای ارزشیابی اثربخش تأکید کرد و افزود: امروزه در ارزشیابی، اثربخشی دوره‌های آموزشی بر انتقال آموخته‌ها به محیط کار، جهت انجام وظایف شغلی و تأثیر بر عملکرد واحدهای کاری و درنهایت بهره‌وری کارکنان مدنظر قرار می‌گیرد که مرکز آموزش و پژوهش به دنبال انجام این فرآیند در عملکرد خود می‌باشد.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا