بانکبانک و بیمه

بانک اقتصادنوین ارز خدماتی می دهد


در راستای سیاست‌های ارزی بانک مرکزی ، فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید از طریق شعب ارزی منتخب بانک اقتصادنوین با هدف خلق ارزش افزوده برای مشتریان عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، با توجه به انتخاب بانک اقتصادنوین از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بانک‌های عامل فروش ارز خدماتی، جلسه کارگروه بررسی ساز و کار اجرایی این موضوع با حضور معاون اعتبارات و بین‌الملل، مدیران ستادی حوزه بین‌الملل، سرپرستان مناطق و روسای شعب ارزی منتخب برگزار شد. 

بر اساس بخشنامه‌ها و بخش سوم مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی مصارف ارز خدماتی (غیر بازرگانی) احصا شده که بصورت نقد (اسکناس) یا حواله از طریق بانک‌های عامل قابل پرداخت هستند. 
در همین راستا و به منظور عملیاتی شدن و اجرای این خدمت، جلسه کارگروه مربوطه در بانک برگزار و ضمن تعیین شعب منتخب ارزی برای این کار، مقرر گردید زیرساخت‌های این موضوع تامین و فرایندهای ارتباطی مورد نیاز با نهادهای ناظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعریف و تدوین گردد. 
جزییات و نحوه بهره‌مندی از این خدمات بانک اقتصادنوین، متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک منتشر خواهد گردید. همچنین علاقمندان برای دریافت اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان بانک از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا