بانکبانک و بیمه

نشست قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح و بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد نیروهای مسلح در خصوص همکاری دو مجموعه به گفتگو پرداختند.

 به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد بانک گفت: کارآفرینی اجتماعی و توانمندسازی افراد برای ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی یکی از ماموریت های بانک قرض الحسنه رسالت است.

وی به فعالیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت اشاره کرد و افزود: در این شبکه، الگوی کارآفرینی اجتماعی رسالت طراحی شده و با کمک آن سعی در ایجاد اشتغال خرد در شهرهای کوچک و روستاها هستیم.

حسین زاده به ارائه مطالبی در خصوص فعالیت اعضای شبکه توسعه اجتماعی رسالت پرداخت و آمادگی همکاری با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد نیروهای مسلح را اعلام کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد نیروهای مسلح نیز با تشریح خدمات این قرارگاه و با استقبال از خدمات شبکه توسعه اجتماعی رسالت خواستار گسترش تعاملات دو سازمان شد.

در این دیدار ابوذرهوشمندی مدیرگروه ایثار بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت، حسین عنبرستانی مدیر توسعه منابع انسانی بانک قرض الحسنه رسالت و مسوول دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت، سیداحمدحسینی مدیرمرکز توسعه تخصصی دامپروری و فاطمه حسین زاده مدیر مرکز توسعه تخصصی پوشاک حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا