خودروصنعت، معدن، تجارت

کمیسیون صنایع مجلس کم‌کاری سازمان‌ها در ترخیص خودروها را پیگیری می‌کند

نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از پیگیری این کمیسیون با هدف تسریع در ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصرخودرو، فریدون احمدی با تاکید بر این که به طور قطع این موضوع به زودی از سوی کمیسیون صنایع و معادن پیگیری خواهد شد، گفت: عدم همکاری سازمان توسعه تجارت در ترخیص خودروها نشان از اوضاع نابسامان وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواب سرمایه مردم در گمرکات تصریح کرد: اصرار کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مبنی بر ترخیص هرچه سریع تر خودروها از گمرک این است که سرمایه مردم ماه ها است که در گمرکات خوابیده و کمیسیون به شدت نگران این موضوع است.

وی ادامه داد: به طور قطع از امروز نامه نگاری های لازم را انجام داده و فشار وارد می کنیم تا هرچه سریع تر نسبت به ترخیص این خودروها اقدام شود هرچند که پیش از این نیز پیگیری هایی انجام شده، اما به صورت مکتوب نبوده و دوباره نیز پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روند فعلی تعریف شده برای ترخیص خودروها از گمرکات مشخص است و سازمان توسعه تجارت نباید با اصرار و اجبار وظیفه خود را انجام دهد و پیگیری مبنی بر انجام وظایف صورت گیرد اما به هرحال شاهد کم کاری این سازمان هستیم که کمیسیون صنایع و معادن مجلس به طور قطع این موضوع را از امروز پیگیری خواهد کرد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا