بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نهمین نمایشگاه کار شریف فردا برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه ‌کار دانشگاه صنعتی شریف فردا ۲۲ مهرماه شروع به کار می‌کند و تا ۲۴ مهر ادامه دارد. این نمایشگاه در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

نمایشگاه کار، رویدادی است که در آن سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود در آن حاضر شده و فرصت می‌یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات موردنظر اقدام کنند. طبیعتا چنین رویدادی می‌تواند بستری مطمئن برای تبادل اطلاعات و توانمندی‌های کارجویان با کارفرمایان باشد.

در طول چند سال گذشته، این نمایشگاه موردتوجه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت قرار گرفته است به‌طوری‌که در طول سال‌های گذشته شاهد حضور شرکت‌های بانکداری و پرداخت در این نمایشگاه بودیم. در نهمین نمایشگاه کار شریف نیز مانند سال‌های گذشته، شرکت‌های بانکداری و پرداخت حضور خواهند داشت و شرکت‌های توسن، ایران ارقام، خدمات انفورماتیک و فناوری اطلاعات ناواکو حضور دارند. راه پرداخت نیز حامی رسانه‌ای این دوره از نمایشگاه کار شریف است.

بازدید از نمایشگاه کار، در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، برای عموم آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه در وب‌سایت http://jobfair.sharif.ir ثبت‌نام کنند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا