بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

آغاز بهره‌برداری از امکان خرید انواع بیمه در نسخه جدید اپلیکیشن تاپ با حضور معاون رییس جمهور

در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش‌بنیان بانک پارسیان، از سرویس خرید انواع بیمه در نسخه جدید اپلیکیشن تاپ با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، احمد جعفری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جمعی از دیگر مدیران ارشد مجموعه شرکت‌های بانک پارسیان رونمایی شد.

پس از فراهم سازی امکان خرید بلیط اتوبوس، بلیط قطار، باشگاه مشتریان، پرداخت آسان و سایر امکاناتی که در طی ماه‌های اخیر فراهم شده‌اند، این بار امکان خرید انواع بیمه‌نامه در نسخه جدید اپلیکیشن تاپ فراهم شده است.

همچنین بخوانید

از این پس کاربران اپلیکیشن تاپ می‌توانند بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود در ۴ رشته بیمه‌ای شخص ثالث، بیمه عمر، بیمه آتش‌سوزی و بیمه مسافرتی از طریق این اپلیکیشن تهیه کنند.

برخی از مهمترین ویژگی‌های این سرویس عبارتند از «امکان مقایسه و انتخاب شرکت بیمه‌گر از بین ۲۹ شرکت بیمه فعال توسط کاربر بوده و عدم اجبار به انتخاب شرکت بیمه خاص کاربر برخلاف سایر اپلیکیشن‌ها»، «تحویل بیمه نامه درب منزل در تهران توسط پیک و در استان‌ها توسط شرکت پست» و «امکان خرید بیمه ثالث، آتش‌سوزی، بیمه عمر و بیمه مسافرتی و به زودی سایر رشته‌های بیمه‌ای».

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا