بانکبانک و بیمه

ورزش موجب تقویت روحیه همکاران و اعتلای سطح خدمات بانک می‌شود

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون انجام فعالیت‌های ورزشی را عاملی موثر در تجدید روحیه همکاران و اعتلای سطح خدمات بانک توسعه تعاون دانست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در مشهد مقدس ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این المپیاد، انجام فعالیت‌های ورزشی را عاملی موثر در تجدید روحیه و ارتقای سلامت روحی و جسمی همکاران دانست و ابراز امیدواری کرد همکاران با توان و بازدهی بالاتر در عرصه خدمت‌رسانی ظاهرشده و موجبات رضایت بیشتر مشتریان و ارباب‌رجوع را فراهم آورند.

وی تقارن برگزاری هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانک در هشت رشته ورزشی در شهر هشتمین امام همام (ع) با حضور بیش از هشتصد ورزشکار را مبارک دانست و خاطرنشان کرد: در المپیاد ورزشی رقابت در درجه چندم اهمیت قرار دارد و آنچه ماندگارتر و ارزشمندتر است دوستی‌ها، همدلی‌ها و همکاری‌هاست.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون جایگاه این بانک را جایگاهی رفیع و مناسب در نظام بانکی عنوان کرد و انجام طرح‌های ملی و تکالیف اجتماعی بر عهده بانک را عامل رشد و نمو بیشتر بانک دانست به‌گونه‌ای که مسئولین به توان بانک توسعه تعاون باور پیداکرده‌اند.

مهدیان با اشاره به کسب رتبه دوم بانک در طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج ادامه داد: بانک توسعه تعاون در طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر جزء بانک‌های سرآمد است که موفق به کسب جایگاه برتر در بسیاری از شاخص‌ها گردیده است و همچنین بانک بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده وزارت صنعت، معدن و تجارت در سه سال اخیر همواره در میان ده بانک برتر نظام بانکی در طرح رونق تولید و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط قرار دارد.

 وی موفقیت‌های بانک را متعلق به همه همکاران بانک دانست و همگی آن‌ها را به رعایت هفت راهبرد اعلامی بانک در سال ۹۷ به‌ویژه بندهای مربوط به اهتمام به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر فراخواند.

گفتنی است در این مراسم از فرزندان شاهد شاغل در بانک توسعه تعاون با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

شایان‌ذکر است در ابتدای مراسم رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی گزارش جامعی از فرآیندها و اقدامات اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی ارائه داد. در این مراسم میرزایی معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی، سنجری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و سرهنگ رودهی رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی حضور داشتند.

   

 

از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا