ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برگزاری رویداد استارتاپی حوزه فضای مجازی

اولین رویداد استارتاپی در حوزه فضای مجازی با محورهای مختلف توسط مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، این رویداد استارتاپی با همکاری جهاددانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با حمایت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان، بنیاد ملی نخبگان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و پارک علم و فناوری تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان برگزار می‌شود.

محورهای این رویداد استارتاپی که قرار است طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه جاری برگزار شود، شامل تولید محتوا، ساخت اپلیکیشن‌های خبررسان، وب‌سایت‌های رسانه‌ای، صفحات و کانال‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند تا ۲۵ مهرماه جاری از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۳۳۴۷۴۵۰۰، ۳۳۰۳۵۱۵۰ و ۳۳۰۳۵۴۳۰ تماس حاصل کرده یا به صورت حضوری با مراجعه به مجتمع جهاددانشگاهی زنجان واقع در میدان شورا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، افراد برتر در مرکز رشد واحدهای فناور صنایع فرهنگی – خلاق و مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی پذیرش خواهند شد.

استارت‌آپ یا معادل فارسی آن رویداد شتاب، رویدادی است که به منظور راه‌اندازی شرکت‌ها و کمپانی‌های نوپا برگزار می‌شود. بنا به تعریف متخصصان استارت‌آپ یک کمپانی نوپا است که راه‌حلی نوین را برای یک مسئله ارائه می‌کند؛ در حالی که تضمینی برای موفقیت کمپانی از طریق راه‌حل ارائه شده وجود ندارد.

برخی نیز استارت‌آپ را فرهنگ نوینی برای اندیشه‌های نو و خلافیت بر فراز ایده‌های موجود می‌دانند که هدف از آن برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط کلیدی است که به عنوان پاشنه‌ آشیل راه‌حل‌های موجود شناخته می‌شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا