بانکبانک و بیمه

الویت های کاری بانک ملی ایران


با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه موسی اسلامیان رییس جدید و تودیع عبداله جلالی رییس سابق اداره امور شعب استان البرز این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک و همچنین رییس اداره کل حراست برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد ما بانک محور بوده و نگاه دولتمردان به بانک ملی ایران است لذا این بانک به عنوان بازوی توانمند دولت در پیشبرد اهداف اقتصادی و کمک به رونق تولید گام برمی دارد.

وی پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و تسهیلات خرد به اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار آسیب دیده را از ویژگی های بانک ملی ایران به عنوان یک بانک مردمی عنوان و تصریح کرد: همه کارکنان باید علاوه بر در نظر داشتن تحقق سودآوری بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی، ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف جامعه را از اولویت های کاری خود قرار دهند.
کریمی در ادامه بر پرداخت تسهیلات خرد، ادغام شعب و حرکت به سوی بانکداری الکترونیک تاکید کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ابراز امیدواری کرد آقای جلالی با سابقه مدیریت در شعب تهران و همچنین رزومه بسیار خوب در استان البرز، در شعبه فردوسی و آقای اسلامیان با کوله باری از تجربیات مدیریتی و برنامه ریزی در راستای سیاست های بانک، در استان البرز همانند گذشته موفق باشند.
همچنین مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک در این مراسم تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به اهمیت سرمایه انسانی، مدیران در ستاد و صف نقش بسیار مهمی دارند و باید با شناخت رسالت خود و اهداف و اولویت های سازمان، ضمن اینکه الگوی رفتاری مناسبی برای تمامی کارکنان باشند، به سمت تحول و تحقق اهداف گام بردارند و هیچ گاه از نیروها و پتانسیل موجود در واحدهای صف غافل نباشند.
اصلان کریمی در ادامه مشتریان و مراجعان به شعب جهت دریافت خدمات بانکی را از سرمایه های اصلی بانک ملی ایران دانست و تاکید کرد: تبدیل این افراد به مشتریان وفادار بانک، تنها با رفتار مطلوب همکاران در صف میسر خواهد بود. بر همین اساس ضرورت دارد مدیران ضمن ارتباط با کارکنان، از مشارکت آنها در تحقق اهداف بانک بهره برداری کنند.
عبداله جلالی رییس سابق اداره امور شعب استان البرز بانک نیز ضمن قدردانی از تلاش های همکاران مجموعه بانک ملی ایران در استان البرز، موفقیت های کسب شده توسط اداره امور شعب استان در تمامی شاخص ها را مدیون کار تیمی در راستای سیاست ها و اهداف عالی بانک عنوان و برای ریاست جدید این اداره امور شعب آرزوی موفقیت کرد.
موسی اسلامیان رییس جدید اداره امور شعب استان البرز بانک نیز اظهار کرد: با بهره مندی از تجربیات طول سال های خدمت و همچنین همراهی کارکنان متعهد استان البرز، موفقیت های چشمگیری برای این استان رقم خواهد خورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا