صنعت، معدن، تجارتمعدن

کنفرانس بین المللی مدیریت دانش،‌ امروز به ایمیدرو تندیس اهدا می کند

امروز در اولین کنفرانس بین المللی "مدیریت دانش با رویکرد توسعه" KM4D به ایمیدرو تندیس مدیریت دانش اهدا می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، امروز در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با رویکرد توسعه به ایمیدرو تندیس مدیریت دانش اهدا خواهد شد.

انجمن مدیریت ایران با توجه به نقش مرجعیت علمی خود و جهت ترویج، اشاعه و توسعه کارکردهای مدیریت دانش، با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش جایزه “مدیریت دانش با رویکرد توسعه” (KM4D) را هم زمان با برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت دانش برگزار می کند.

همچنین بخوانید

کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با رویکرد توسعه برای نخستین بار در ایران و با همکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش و شرکای بین المللی مدیریت دانش برگزار می شود. امروز طی مراسمی در دانشگاه خاتم به برگزیدگان جایزه مدیریت دانش تندیس اهدا می شود.

شناسایی سازمان های دانشی، ایجاد فضای ارتباطی میان سازمان های دانشی، تشویق سازمان های دانشی در راستای توسعه، ایجاد فضای هم افزایی در کشور در جهت رشد و توسعه اقتصادی و توسعه پایدار وهمچنین شناسایی مزیت های برتر سازمان ها و ایجاد پایگاه دانشی در کشور از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

در میان اعضای هیات علمی این کنفرانس اسامی اساتید بین المللی همچون آندریاس برندنر Andreas Brandner، رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش، سارا کامینگsarah Cummings، رئیس انجمن مدیریت دانش هلند و پاول کراس Pavel Kraus رئیس انجمن مدیریت دانش سوئیس به چشم می خورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا