بانکبانک و بیمه

افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون دغدغه بخش تعاون است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت : همانطوریکه تشکیل بانک توسعه تعاون از دغدغه های بخش تعاون در سالهای گذشته بوده است افزایش سرمایه این بانک هم مطالبه امروز تعاونگران به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و روسای شعب بانک توسعه تعاون با بیان این مطلب و با ارائه تاریخچه تشکیل تعاون در کشور افزود : بخش تعاون به سه دلیل عملکرد مناسب در مقاطع متعدد زمانی، قرابت مدل اقتصاد تعاونی با مدل اقتصاد اسلامی و توجه به منابع غنی قرآن و حدیث مورد توجه قرار گرفت و مطالبات تعاونگران در آن مقطع زمانی موجب تشکیل وزارت تعاون گردید

وی افزود : بانک توسعه تعاون نیز به موجب سیاست های اصل ۴۴ تشکیل شدو یک تجربه موفق نه ساله را در تعامل با تعاونگران پشت سر گذاشت.

عضو هیات مدیره بانک خاطرنشان کرد:امروز یکی از مطالبات به حق بخش تعاون افزایش سرمایه این بانک  جهت توسعه خدمات رسانی به  بخش تعاون می باشد.

وی از برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالیانه بانک یاد نمود و شفافیت مالی را از شاخصه های مهم بانک توسعه تعاون عنوان کرد.

نجفی  نگاه تخصصی «مدیریت حرفه ای پروژه» را در حل و فصل مشکلات بانک راهگشا دانست و افزود: امروزه اکثر بنگاه های موفق اهمیت خاصی به این مقوله دارند و دوره های تخصصی خاصی را جهت آموزش پرسنل خود در این زمینه به اجرا می گذارند.

نجفی با اشاره به لزوم تطبیق بانک توسعه تعاون با مقولات و تحولات کلان اقتصادی توجه به خرید کالای ایرانی، صرفه جویی و کاهش هزینه های اداری و لزوم بازنگری در ارزیابی ها و کارشناسی ها، مطابق اقتصاد روز را در ادامه حرکت بانک به سمت موفقیت موثر دانست.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا