بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

کارگاه آموزش حضوری سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و دیگر رمزارزها

شرکت پیشرو آساک و شرکت تجاری ایران شیپینگ کارگاه یک‌روزه با موضوع آموزش حضوری سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و دیگر ارزرمزها برگزار می‌کنند. حجت حاتمی شاه‌میر مدرس این دوره است.

این کارگاه پنجشنبه ۱۵ آذرماه برگزار می‌شود. در این کارگاه آموزش عملی خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، آموزش عملی استخراج بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، آموزش عملی و مقدماتی‌ترید بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، آموزش عملی درآمدزایی ترکیبی در ارزهای دیجیتال و نحوه شناسایی سایت‌های کلاهبردار و آموزش عملی تعدادی سایت، ابزار و نرم‌افزار انجام می‌شود.

همچنین بخوانید

کارگاه آموزش حضوری سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و دیگر رمزارزها از ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ۸:۳۰ شب به طول می‌انجامد. در پایان این کارگاه نیز جلسه پرسش و پاسخ انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند سوالات و ابهامات خود را در میان بگذارند.

کارگاه آموزش حضوری سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و دیگر ارزرمزها در بلوار میرداماد، روبروی مسجد الغدیر، جنب بانک ملی، پلاک ۱۸۸، واحد ۵ برگزار می‌شود. برای شرکت در این کارگاه می‌توانید از اینجا ثبت‌نام و برای تخفیف از کد Way2Pay استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۲۸۰ تماس بگیرید.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا