ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تعرفه‌ها و خدمات ایرانسل در اربعین ۹۷ اعلام شد

ایرانسل در سال ۹۷ هم علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه برای زائران اربعین حسینی (ع) درنظر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، از ۲۸ مهر تا ۱۱ آبان ماه علاوه بر۱۰ مگابایت اینترنت روزانه‌ای که به رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است، ۴ بسته اینترنت هفتگی از ۱۵۰ مگابایت تا ۱ گیگابایت در نظر گرفته شده است تا زائران اربعین حسینی (ع) بتوانند به انتخاب خود از آن‌ها استفاده کنند.

حجم (مگابایت) اعتبار (روز) قیمت (تومان) کد فعال‌سازی
۱۵۰

۷

۱۸,۰۰۰

۱#*۲*۳*۱۱۱۱*

۳۰۰

۷

۳۰,۰۰۰

۲#*۲*۳*۱۱۱۱*

۶۰۰

۷

۵۰,۰۰۰

۳#*۲*۳*۱۱۱۱*

۱۰۲۴

(۱ گیگابایت)

۷

۷۵,۰۰۰

۴#*۲*۳*۱۱۱۱*

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری‌ #۸*۱۱۱۱* بسته‌های رایگان ۱۰ مگابایتی روزانه را برای خود فعال کنند.

 همینطور مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۲*۳*۱۱۱۱* برای فعال‌سازی هر یک از بسته‌های مد نظر خود اقدام کنند. هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق نیز ۴۹۹ تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است.

 تمامی بسته‌های ارائه شده اعم از بسته ۱۰ مگابایتی رایگان روزانه و ۴ بسته هفتگی از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

 

مشترکان رومینگ خود را در ایران فعال کنند

ایرانسلی‌هایی که قصد استفاده از بسته‌های دیتای رومینگ را دارند باید پیش از خروج از ایران با استفاده از یکی از روش‌های دستی، از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» یا با شماره‌گیری کددستوری #۱*۱۱۱۱*   اقدام به فعال کردن رومینگ بین الملل خود کرده و در طول اقامت خود در کشور عراق، از شبکه رومینگ یکی از اپراتورهای عراقی استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند که بسته‌های اینترنت فعال در داخل ایران، خارج از ایران فعال نیستند و زائران برای استفاده از اینترنت رومینگ بین المللی در کشور عراق، نیاز به تهیه یکی از بسته‌های ارائه شده را دارند.

همچنین، مشترکان ایرانسل لازم است ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، ابتدا دیتا (Data) و سپس رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند. همینطور، با توجه به اینکه اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند، لازم است تنظیمات گوشی کاربران بر روی (WCDMA / GSM Auto) تنظیم شده باشد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم‌کارت در عراق با شماره‌گیری کددستوری #PIN*141* (PIN همان عدد ۱۶ رقمی درج شده روی کارت شارژ است) از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود مطمئن شوند. همچنین شارژ سیم‌کارت از طریق کارت بانکی با شماره‌گیری #۷* ، از طریق سایر کدهای دستوری و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکان‌پذیر است.

 روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد. مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming مراجعه کنند.

 همینطور ایرانسل هزینه تماس با ایران و داخل عراق را برای مشترکان خود ۲۴۹۹ تومان و تماس‌های دریافتی را ۸۹۹ تومان در نظر گرفته است، هزینه ارسال پیامک نیز ۴۹۹ تومان است، اما دریافت پیامک برای مشترکان رایگان است.

زائران باید در نظر داشته باشند که برای شماره گیری وقتی از رومینگ بین الملل استفاده می‌کنند، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان شماره‌های مد نظر خود را با پیش شماره ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره سازی کنند تا در زمان برقراری تماس سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

مشترکان ایرانسل در این سفر همواره در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند با شماره گیری ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ از کارشناسان ایرانسل راهنمایی بگیرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا