بانکبانک و بیمه

بانک سامان و وزارت علوم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری‌های بانک سامان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ارائه خدمات پولی و بانکی به اعضای هیات‌علمی و کارکنان دانشگاه‌ها به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سامان، سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، مدیرکل امور اداری و پشتیبانی و دبیر ستاد امور رفاهی وزارت علوم و مدیران اعتبارات خُرد و صنفی و روابط‌عمومی بانک سامان برگزار شد، با اشاره به ارزشمندی این تفاهم‌نامه گفت: تلاش می‌کنیم بهترین خدمات بانکی را در اختیار جامعه علمی کشور قرار دهیم.

مدیرعامل بانک سامان تصریح کرد: تمام اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، کارکنان وزارتخانه، دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و مراکز نو آوری از این پس می‌توانند با شرایط ویژه از تسهیلات و خدمات متنوع بانک سامان در حوزه‌های ریالی وارزی همچون تسهیلات خرید، تعمیر و ودیعه مسکن، تسهیلات خرید خودرو و کارت اعتباری استفاده کنند.

دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه اظهارداشت: برخی اساتید جوان برای تامین نیازهای اولیه همچون مسکن با مشکلات بسیاری روبرو هستند که امیدواریم به کمک بانک سامان بخشی از آن مرتفع شود. وی افزود: وزارت علوم تلاش می‌کند انتظار کشور از جامعه علمی ازنظر ارتباط با صنعت و مقالات علمی را برآورده کند و بانک سامان در این تقش‌آفرینی می‌تواند یاری‌گر وزارت علوم باشد.

جهانگیر حسن‌زاده مشاور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و دبیر ستاد امور رفاهی اعضای هیات علمی در این مراسم با قدردانی از پرداخت ارز دانشجویی توسط بانک سامان تاکید کرد: بانک سامان در دوره تنگنای ارزی با تلاش بسیار ارز دانشجویان بورسیه را تامین کرد و این مساله برای ما فراموش‌نشدنی است. وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه بخش نخست برنامه مشترک وزارت علوم و بانک سامان است تا بتوانیم سطح زندگی اساتید و کارکنان وزارتخانه را بهبود ببخشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا