ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سامسونگ همچنان علاقه‌ای به پیروی از اپل ندارد

تحلیلگران بر این باورند که گلکسی اس ۱۰ احتمالا به نسل جدیدی از نمایشگرهای سامسونگ و بدون بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) مجهز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وب سایت PocketNow، با اینکه بسیاری از تولیدکنندگان موبایل به پیروی از گوشی پرچمدار آیفون ۱۰ اپل که سال گذشته آن را معرفی و عرضه کرد، گوشی‌های هوشمند خود را با بریدگی بالای نمایشگر موسوم به notch معرفی  و عرضه کردند، سامسونگ هیچ علاقه‌ای به ایجاد چنین تغییری بر روی گوشی‌های توسعه داده شده خود نشان نداد.

حالا نیز تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نشان می دهد که پرچمدار جدید و آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ نیز همچنان فاقد بریدگی بالای صفحه نمایش یا ناچ خواهد بود که البته بجای آن، به نسل جدیدی از بهترین نمایشگرهای سامسونگ تجهیز خواهد شد.

همچنین بخوانید

به نظر می‌رسد که سامسونگ با این کار قصد دارد به بزرگترین رقیب خود یعنی اپل بفهماند که به منظور افزایش فروش محصولاتش و همچنین جلب نظر کاربران نیازی به پیروی و دنباله‌روی از اپل ندارد و همچنان گوشی‌های پرچمدارش بدون نیاز به بریدگی بالای صفحه نمایش قادر به جلب نظر کاربران خواهد بود.

سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس نمایشگرهای اولد در کشور چین از فناوری‌های جدید نمایشگرهای ساخته شده توسط خود رونمایی کرد که از جدیدترین ترندهای روز برخوردار است که البته هیچ نشانی از بریدگی بالای نمایشگر نیز در آن دیده نمی شود.  

به همین دلیل است که برآورد شده است گلکسی اس ۱۰ نیز از همین نمایشگر جدید بهره‌مند خواهد شد که فاقد ناچ است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا