خودروصنعت، معدن، تجارت

جزییات بیشتر از محصول جدید مدیران خودرو +تصاویر

حدود ۱۰ روز پیش، تصویری از یک خودروی استتار شده در فضای مجازی منتشر شد که مشخص گردید شرکت” مدیران خودرو ” آن را به ایران آورده است.

 بر اساس شواهد و خطوط طراحی، بدیهی بود که خودروی جدید مدیران خودرو، چری تیگو ۴ است و گویا می خواهد آن را با نشان ” ام وی ام ” به بازار کشور عرضه کند. بنابراین می توان حدس زد محصول احتمالی ام وی ام X55 بر مبنای چری تیگو ۴ خواهد بود. اما این در حالی است که چند روز پس از انتشار تصویر خودروی استتار شده مدیران خودرو، رسانه های چینی و روسی تصاویر نسخه جدید چری تیگو ۴ را منتشر کرده اند. این خودرو که در کشورهایی همچون روسیه و بلغارستان با نام چری ۵X به فروش می رسد، قرار است به زودی به بازار جهانی معرفی و مراسم رونمایی برای آن برگزار شود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از اسب بخار، هنگامی که حدس و گمان ها در مورد خودروی استتار شده مدیران خودرو به سمت چری تیگو ۴ رفته بود، برخی خطوط طراحی سپر و گرافیک چراغ های خودروی مورد نظر را متفاوت از تیگو ۴ می دانستند. همچنین سبک طراحی چراغ روشنایی روز و برخی جزییات دیگر شباهتی به تیگو ۴ نداشت، اما مشخص بود قالب بدنه خودروی استتار شده به تمامی با چری تیگو ۴ برابر است.

03

با انتشار تصاویر چری تیگو ۴ یا همان ۵X جدید، مشخص شد این کراس اوور تک دیفرانسیل تا حدی به روزتر از نمونه قبلی خود شده و به جذابیت ظاهری آن اضافه شده است. استفاده از چراغ های روشنایی روز LED و همچنین گرافیک تیره تر در چراغ، تا حدی حس اسپرت و خشن را به این خودرو افزوده است. وقتی به سپرهای تیگو ۴ جدید یا همان ام وی ام X55 نگاه می کنیم، می بینیم که به مراتب با طراحی به روزتری نسبت به نمونه قبلی مواجه هستیم و استفاده از قطعه های کرومی، بیش تر در ظاهر خودرو دیده می شود.

یکی دیگر از بخش های تغییر یافته تیگو ۴ فیس لیفت که در ایران با نام ام وی ام X55 شناخته می شود، تغییر دکوراسیون کابین این کراس اوور چینی است. آن طور که از تصاویر اولیه پیداست، دیگر دسته دنده این خودرو مشابه چری تیگو۷ نیست و کنسول میانی خودرو، بیش از گذشته به خودروهای آلمانی و انگلیسی شباهت دارد.

با نگاهی به تصویر مربوط به کابین چری تیگو ۴ جدید، می بینید که طراحی داخلی تا حدی هوشمندانه تر انجام شده و از ترکیب رنگ های اسپرت تری در قطعات داشبورد استفاده شده است. اندازه نمایش گر تیگو ۴ نسبت به گذشته بزرگ تر شده و بر اساس طرح های گرافیکی روی آن و پشت آمپر، مشخص است که کامپیوتر سفر و قابلیت های این نمایش گرها به مراتب بیش تر از گذشته شده است.

04

05

چری تیگو ۴ جدید مدل ۲۰۱۹ را می توان در برخی کشورها با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و جعبه دنده اتوماتیک CVT سفارش گذاری کرد. همچنین امکان خرید این خودرو با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوی ۱۴۷ تا ۱۵۲ اسب بخار هم فراهم است و گویا چری می خواهد پیش از عرضه نسخه توربوی تیگو ۴ جدید، جعبه دنده ای به روزتر و مناسب تر را برای این کراس اوور درنظر بگیرد.

مدیران خودرو اعلام کرده است که در صورت موفقیت آمیز بودن تست های تطبیق پذیری ام وی ام X55، این خودرو تا پایان سال برای بازار ایران رونمایی خواهد شد. پیش بینی می شود عرضه این کراس اوور چینی جدید با نشان ام وی ام، همزمان با بازار جهانی در ایران آغاز شود، اما در پایان باید این نتیجه را گرفت که مدیران خودرو قصد دارد جدیدترین نسخه چری تیگو ۴ ( ۵X ) را به بازار ایران بیاورد زیرا پیش از رونمایی از این خودرو، نمونه ای از تیگو ۴ فیس لیفت با نشان ام وی ام به صورت استتار شده وارد جاده های کشور شده است. آن طور که معلوم است، چری دوست ندارد پیش از رونمایی رسمی، تصاویر نهایی خودروی جدیدش در فضای مجازی رسانه ای شود.

برای اطلاع از شرایط فروش محصولات مدیران خودرو کلیک کنید

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا