امور زیربناییراه و ساختمان

شروع به کار سامانه هوشمند با بیش از ۴۰ خدمت

آدم نژاد: سامانه هوشند با ارائه بیش از ۴۰ خدمت به مسافران و دست‌اندرکاران برقراری سفرهای هوایی از فروگاه امام شروع به کار کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، شهرام آدم‌نژاد در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی شهر فرودگایه امام خمینی با اشاره به راه‌آندازی اپلیکیشنی برای ارائه بیش از ۴۰ خدمت با محوریت فرودگاه امام گفت: این اپلیکیشن در راستای مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی به اجرا می‌رسد.

وی افزود: سیاست ما از راه‌اندازی اولین برنامه هوشمند با این سطح سرویس در صنعت هوانوردی، تغییر پارادایم از دولت عامل توسعه به دولت محرک توسعه است.

وی ادامه داد: ما ایجاد منابع درآمدی جدید و توسعه بازار را دنبال می‌کنیم و سیاست‌مان حمایت از کسب و کارهای نوپا و حمایت از نخبگان و دانش‌بنیان‌ها است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی حضرت امام با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در رونمایی از این پروژه گفت: هر چند که این پروژه با هزینه بالایی به اجرا نرسیده اما وزیر راه و شهرسازی به دلیل اهمیت این پروژه در ایجاد رفاه برای مسافران و تمام دست‌اندارکاران سفر نسبت به حضور در آن اقدام کرد.

آدم‌نژاد با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی این اپلیکیشنی و سامانه‌های هوشمندسازی شهر فرودگاهی امام خمینی تاکید کرد: مهمترین مزیت این پروژه حذف فساد در این سیستم است و سقف رفاه مسافران و دست‌اندرکاران برگزاری سفرهای هوایی را افزایش می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما افزایش سطح سرویس‌ها در این مجموعه بوده است گفت: بیش از ۴۰ دستگاه در فرودگاه امام خمینی خدمات ارائه می‌کنند و مشکلات عدیده‌ای برای حفظ سطح سرویس‌ها داشتیم. در این مجموعه‌های کلان که چندین دستگاه در آن حضور دارند تعریف عمومی از سطح سرویس سخت است بنابراین باید زیربناهای آن ارائه شود که در این مدت نسبت به جمع‌آوری داده‌های ثبتی اقدام کردیم.

 آدم‌نژاد با تاکید بر اینکه معتقدم علاوه بر رضایت مشتری باید تخصص و تعهد در اجرای کار هم داشته باشیم گفت:‌ خروجی این اقدامات باید افزایش کیفیت باشد و معتقدم دولت باید محرک توسعه باشد در این راستا جزو معدود خدماتی است که دولت به عنوان محرک اتوسعه وارد شده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با تاکید بر اینکه در این اپلیکیشنی بیش از ۴۰ خدمات برای مسافران و تمام افرادی که در فرآیند برگزاری سفر هوایی از فرودگاه امام حضور دارند ارائه می‌شود، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن تبدیل شنیدار به گفتار است که این سامانه قدرت فهم گفتار محاوره‌ای را هم دارد و به سرعت پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به سامانه دیگری که رونمایی می‌شود گفت: سامانه مدیریت هوشمند ناوگان ایرساید راهکاری یکپارچه مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء با هدف نظارت بهتر بر ایمنی ایرساید  و مدیریت بهینه ناوگان مستقر ایجاد شده است که به کمک این سیستم کلیه اطلاعات این ناوگان در مرکز نظارت گردآوری می‌شود.

وی تاکید کرد: مهمرین مزیت این سامانه افزایش ایمنی است که برای اولین بار است که این سامانه در صنعت هوانوردی کشور فعال می‌شود.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا