بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

با راه‌اندازی باجه خدمات کارگزاری بورس، زنجیره خدمات بازار سرمایه در شعب بانک اقتصاد نوین کامل شد

بانک اقتصاد نوین با همراهی شرکت کارگزاری تأمین سرمایه نوین و با راه‌اندازی باجه خدمات کارگزاری بورس در شعب منتخب خود در سراسر کشور، طیف متنوعی از خدمات بازار سرمایه را به مشتریان ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، ارائه خدمات بانکداری جامع و پاسخگویی به‌تمامی نیازهای پولی و مالی مشتریان از اهداف و استراتژی‌های محوری گروه اقتصاد نوین است که در این راستا مدیریت بانکداری اختصاصی این بانک با همراهی شرکت کارگزاری تأمین سرمایه نوین، باجه خدمات کارگزاری بورس را در ۲۴ شعبه منتخب در سراسر کشور راه‌اندازی کرد و ازاین‌پس مشتریان می‌توانند با مراجعه به این شعب، ضمن دریافت خدمات پولی و بانکی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات متنوع بازار سرمایه نیز بهره‌مند شوند.

دریافت کد معاملاتی یا کد بورسی، دریافت کد معاملات بر خط (آنلاین) و دریافت کد معاملاتی اینترنتی (آفلاین) ازجمله خدمات ارائه‌شده در باجه‌های خدمات کارگزاری بورس در شعب بانک اقتصاد نوین هستند.

همچنین مشتریان بانک اقتصاد نوین می‌توانند بعد از تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم، کد دسترسی به سامانه تماس شرکت کارگزاری تأمین سرمایه نوین را دریافت و در ساعات معاملات به‌صورت تلفنی درخواست خود را از طریق کارگزار در سامانه بورس ثبت کرده و خریدوفروش انجام دهند.

در باجه خدمات کارگزاری شعب منتخب بانک اقتصاد نوین علاوه بر ارائه خدمات تحلیلی و مشاوره‌ای بر اساس خواست و نیاز مشتریان، امکان معاملات حضوری سهام نیز فراهم‌شده و مشتریان این بانک می‌توانند با تکمیل فرم درخواست خرید یا فروش سهام، معامله خود را از طریق معامله گران شرکت کارگزاری تأمین سرمایه نوین به انجام برسانند.

شعب چهارراه دیباجی، میدان چیذر، پونک، دکتر بهشتی، میدان فردوسی، فردوسی جنوبی، پارک ساعی و سپهبد قرنی در شهر تهران و شعب گل شهر کرج، خیابان ارتش تبریز، گلسار رشت، فرهنگ ساری، تقی آباد و سجاد مشهد، بلوار وحید اصفهان، امیرکبیر و فلکه گاز شیراز، کیانپارس و شریعتی اهواز، بلوار جمهوری کرمان، زنجان، آبادان، ۲۲ بهمن شاهرود و مبارکه در سایر استان‌ها، ۲۴ شعبه منتخب این بانک برای ارائه خدمات کارگزاری و بازار سرمایه به مشتریان هستند.

مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی هم‌میهنان در این رابطه است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا