بانکبانک و بیمه

افتتاح دفتر خدمات بانکی بانک حکمت ایرانیان در چهاردانگه

بانک حکمت ایرانیان در راستای خدمت رسانی به مشتریان، اصناف و بنکداران صنایع چوب با افتتاح دفتر خدمات بانکی خود در منطقه چهاردانگه تمامی خدمات نوین بانکی را ارائه می نماید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، در مراسم افتتاحیه  دکتر عسکرزاده ، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان با ابراز خرسندی از راه اندازی این دفتر خدمات بانکی ، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک بانک حکمت ایرانیان بتواند با تکیه بر بانکداری شرکتی نقش مثمر ثمری در واردات و صادرات اصناف در این حوزه ایفا نماید و خدمات خوبی را در حوزه ارزی و ریالی به مشتریان خود ارائه دهد.

در پایان این مراسم نیز بطور رسمی با حضور مدیرعامل و معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان ، کسبه منطقه و سایر مهمانان ، دفتر خدمات بانکی چهاردانگه بانک حکمت ایرانیان آغاز به کار نمود.

گفتنی است، دکتر چهارلنگی معاون فناوری اطلاعات ، جلیل بی نظیر معاون امور بانکی ، محمود زمانی مدیر بازاریابی، مهدی ظریف نیا مدیر روابط عمومی، مجید قربانی نیا مدیر پشتیبانی و شاهین جاوید میلانی مدیر بانکداری شرکتی بانک حکمت ایرانیان نیز از حاضرین در این مراسم بودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا