امور زیربناییراه و ساختمان

تمام خدمات ترمینال سلام CIP شود/ انجام پروازهای اربعین با ۷ آنلاین از اول آبان‌ماه/کاهش ۱۰ درصدی پروازهای خارجی

طبق گفته مسوولان فرودگاه حضرت امام(ره) پروازهای اربعین از اول آبان‌ماه شروع و تا ۱۸ آبان ادامه خواهد داشت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، شهرام آدم‌نژاد با بیان اینکه ترمینال "سلام" پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد، گفت: تمام خدمات در ترمینال سلام CIP خواهد بود و تلاش می‌کنیم گیت گذرنامه حذف شود.

وی ادامه داد: موضوع آموزش نیروهای خدمات و پرسنل فرودگاه در راستای ارایه خدمات مسافران بسیار اهمیت دارد و در تلاش هستیم تمام نیروهای ترمینال سلام خدمات مورد نیاز را با کیفیت‌های بالا به مسافران ارایه دهند و موضوع آموزش برای ما بسیار مهم است.

آدم نژاد تاکید کرد: بدون افزایش نرخ تعرفه‌ها و بدون هزینه خدمات CIP به مسافران ارائه خواهیم کرد.

علی رستمی معاون امور فرودگاهی شرکت‌شهر فرودگاهی امام(ره) با اشاره به شروع پروازهای اربعین گفت: پروازهای اربعین از اول آبان‌ماه و تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین با ۷ آنلاین انجام می‌شود، گفت: ۶ آنلاین داخلی و ۱ آنلاین عراقی پروازهای اربعین را انجام می‌دهند.

این مقام مسوول در فرودگاه امام(ره) ادامه داد: پیش‌بینی جابجایی ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه امام‌(ره) را در این ایام داریم و امیدواریم پروازهای اربعین هم مانند پروازهای حج بدون مشکل برقرار شود.

وی همچنین با اشاره به میزان کاهش پروازهای خارجی با توجه به افزایش نرخ ارز گفت: سر جمع پرواز از فروردین تا امروز ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده که عدد قابل توجهی نیست.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا