بانکبانک و بیمه

نقش موثر بانک صنعت و معدن در ایجاد اشتغال و رونق تولید

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: خوشبختانه بانک صنعت و معدن در راستای اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به تولید و محیط کسب و کار اقدامات بسیار مثبت و ارزنده ای انجام داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: معدل عملکرد بانک مثبت است زیرا این بانک با ایجاد فضای کارآفرینی و توسعه تولید داخلی در مسیر رونق اقتصادی و صنعتی کشور گام برمی دارد و توانسته در این مسیر به وظایف خود به درستی عمل کند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد بانک صنعت و معدن بیان داشت: این بانک در زمینه تامین مالی طرح های زیرساخت توسعه ای کشور نظیر بخش های فولاد، نیروگاهی ، پتروشیمی، سیمان و راه آهن اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

خدادادی گفت: سرمایه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای باید با هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی و به منظور ارائه خدمات مالی بهتر و بیشتر به صنعتگران و کارآفرینان کشور افزایش یابد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: این بانک به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای در پشتیبانی از صنعت و معدن کشور ، بویژه در سال های اخیر بسیار تاثیرگذار بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا