بانک و بیمهطلا و ارز

آخرین اوضاع بازار امروز طلا و ارز پایتخت؛ کاهش نرخ‌ها ادامه دارد

امروز و با شروع هفته در بازار طلا و ارز پایتخت مقاومت بازار برای کاهش قیمت شکسته شد و پس از ظهر روند قیمت‌ها نسبت به قیمت‌های انتهای هفته گذشته و نیز قیمت‌های ابتدایی امروز کاهشی بوده است. تا پایان وقت اداری امروز دلار به میانه کانال ۱۳ هزار تومانی هدایت شد و سکه به مرز ۴.۱ میلیون تومانی نزدیک شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی  و به نقل از اقتصادنیوز، امروز شنبه ۲۸ مهرماه، بازار طلا و ارز پایتخت هفته خود را با کاهش قیمت آغاز کرد.بازار طلا و ارز در ساعات اولیه معاملات امروز ثبات نسبی قیمت خود را حفظ کرد و با وجود افزایش اندک قیمت‌ها در ابتدا، در نهایت تمایل چندانی نسبت به افزایش قیمت نشان نداد و پس از ظهر نرخ‌ها به مدار نزولی وارد شدند و توانستند برخی مرزهای مقاومتی را بشکنند.

امروز سکه امامی (طرح جدید) با نرخ ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان کار خود را آغاز کرد و در ساعات اولیه معاملات اندکی افزایش یافت و تا ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان نیز معامله شد. با گذر از ساعات میانی روز اما رفته رفته به مرز ۴.۲ میلیون تومانی هدایت شد و نهایتاً مرز مقاومتی ۴.۲ میلیون تومانی را شکست و وارد کانال ۴.۱ میلیون تومانی شد. تا حوالی ساعت ۴ بعدازظهر، سکه طرح جدید تا ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان نیز معامله شد.

نیم‌سکه امروز ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان شد. و ربع‌سکه به ۱ میلیون ۱۳۰ هزار تومان رسید. سکه گرمی هم با نرخ ۶۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

مثقال طلای آب‌شده با نرخ حدودی ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان آغاز به کار کرد و اگرچه در ساعات میانی روز تا ۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان نیز معامله شد، پس از ظهر شروع به ریزش قیمت تا نزدیکی مرز ۱.۷ میلیون تومانی کرد و تا لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) به ۱ میلیون و ۷۱۰ هزارتومان رسیده است.

اونس طلا در بازار جهانی امروز ۱۲۲۶ دلار بوده است. در بازار داخلی طلای ۱۸ عیار تا ۳۹۵ هزار تومان و طلای ۲۴ عیار تا نزدیکی ۵۳۰ هزار تومان کاهش یافته است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی امروز با نرخ ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز به کار کرد و در ساعات میانی روز تا ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان نیز افزایش یافت. پس از ظهر اما دلار وارد مدار نزولی شد و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافت.

یورو نیز امروز بین ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان و پوند انگلیس تا ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۳.۸۵۰

۱۳.۶۰۰

یورو

۱۶.۱۵۰

۱۵.۶۵۰

پوند انگلیس

۱۸.۳۵۰

۱۷.۸۰۰

درهم امارات

۳.۸۱۵

۳.۷۰۵

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۲۸۰.۰۰۰

۴.۱۱۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۷۷۰.۰۰۰

۱.۷۱۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۲۶

۱.۲۲۶

گرم طلای ۱۸ عیار

۴۰۸.۰۰۰

۳۹۵.۰۰۰

گرم طلای ۲۴ عیار

۵۴۳.۰۰۰

۵۲۷.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۰۵۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۱۳۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۷۰.۰۰۰

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا