بانکبانک و بیمه

بانک کارگشایی ۲۴۷ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد


بانک کارگشایی در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۲۴۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، این بانک در مدت مذکور تعداد ۲۴۷ هزار و ۸۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که ارزش این تسهیلات به بیش از دو هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال می رسد.

همچنین بانک کارگشایی در مدت مذکور ۳۰ هزار و ۱۷۶ فقره تسهیلات جعاله به ارزش دو هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال جهت رفع احتیاجات ضروری مشتریان پرداخت کرده است.
این بانک به منظور حمایت از تولیدکنندگان طلا و جواهرات و کمک به تنظیم بازار طلا، ۱۸ فقره حراج شمش طلا نیز از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه برگزار کرده است.
لازم به ذکر است، با تغییر حدود اختیارات معاملاتی سال جاری بانک کارگشایی، از این پس میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر ۲۰ میلیون ریال طی یک قرارداد و در ازای ترهین ۱۰۰ گرم طلا خواهد بود. تسهیلات جعاله نیز تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال در ازای ترهین ۱۴۳ گرم طلا به مشتریان پرداخت می شود.
پیش از این میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر دو فقره سند ۱۰ میلیون ریالی در ازای ترهین ۷۲ گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال در ازای ترهین ۱۸۵ گرم طلا بود.
باز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد.
بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملّی ایران است که ۹۱ سال قدمت دارد و با سه شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و ۴۶ واحد در سراسر کشور در ازای ترهین طلاآلات به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت رفع نیازهای ضروری متقاضیان اقدام می کند.
شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا