بورسبورس اوراق

تبدیل سود به زیان در فن‌آوا/ عملکرد ضعیف در ۹ ماهه امسال

گروه فن‌آوا با عملکرد ضعیف در مدت ۹ ماهه امسال٬ سود سال گذشته را به زیان تبدیل کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، گروه فن‌آوا در زمینه تولید انواع محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی و انتقال دیتا و ارائه هر نوع خدمات مربوط به آنها اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار و نرم‌افزارهای کاربردی خرید و فروش واردات و صادرات قطعات و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی و انتقال دیتا فعالیت می‌کند. سهام این شرکت با نماد «فن‌آوا» در بازار پایه فرابورس معامله می‌شود. این شرکت امروز اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۷ را منتشر کرد که در مجموع نشان‌دهنده عملکرد ضعیف این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته است؛ به‌طوری‌که سود خالص حدود ۳۰ میلیارد تومانی شرکت در ۹ ماهه سال قبل٬ به زیان خالص حدود دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومانی تبدیل شده است.

گروه فن‌آوا در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۷ حدود ۶۴۳ میلیون تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید

جمع هزینه‌های عملیاتی شرکت در ۹ ماهه امسال حدود چهار میلیارد تومان بوده که نسبت به ۹ ماهه سال قبل ۱۴ درصد کاهش یافته است.

شرکت در ۹ ماهه امسال حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زیان عملیاتی داشته٬ در حالی که در ۹ ماهه سال قبل حدود ۲۵ میلیارد تومان سود عملیاتی داشته است.

زیان خالص شرکت در ۹ ماهه امسال حدود دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بوده در حالی که شرکت در ۹ ماهه سال قبل حدود ۳۰ میلیارد تومان سود خالص داشته است.

زیان خالص هر سهم در ۹ ماهه امسال دو تومان و هفت ریال بوده اما این رقم در ۹ ماهه سال قبل ۳۳ تومان و ۹ ریال سود بوده است.

 

منبع
اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا