بانکبانک و بیمه

هجدهمین مدرسه "مهر نوین" بهره‌برداری شد


هجدهمین مدرسه بانک اقتصادنوین با نام “مهر نوین” در روستای نگر پایین شهرستان جاسک استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، در مراسم افتتاح رسمی این مدرسه که با حضور جمعی از مقامات و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، خردمند سرپرست شعب منطقه جنوب کشور این بانک طی سخنانی با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و همگامی آن با مسئولیت‌های حرفه‌ای این بانک در اقتصاد کشور گفت: همه ساله در مجمع عمومی سالیانه بانک بودجه‌ای از سوی سهامداران برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در نظر گرفته می شود که این بودجه علیرغم محدودیت‌ها و شرایط خاص اقتصادی، در سال جاری نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش یافت که این نشان دهنده تعهد ویژه سهامداران و مدیران ارشد بانک اقتصادنوین در ایفای این مسئولیت‌هاست. 

در این مراسم نجفی افشار سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز با تقدیر از اقدامات پسندیده بانک اقتصادنوین در ساخت و تجهیز مدرسه در مناطق کمتر برخوردار گفت: بانک اقتصادنوین همواره دغدغه برقراری عدالت آموزشی در کشور را داشته و از پیشتازان امر مدرسه سازی در اغلب نقاط محروم کشور بوده است که امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این رویکرد نوع دوستانه بانک اقتصادنوین باشیم.
علی مرادی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان نیز با تقدیر از مسئولان بانک اقتصادنوین به دلیل ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در امر مدرسه سازی و توسعه آموزشی گفت: بدون شک توسعه پایدار کشور در گرو سرمایه گذاری در رشد و پرورش نیروی انسانی و برنامه‌ریزی مناسب آموزشی است و بسیار خرسندیم که امروز در راستای این هدف بزرگ شاهد افتتاح دومین مدرسه بانک اقتصادنوین در استان هرمزگان هستیم.
در ادامه این مراسم محمد میرزاده معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان جاسک ضمن قدردانی از فعالیت های بانک اقتصادنوین در حوزه مسئولیت های اجتماعی بخصوص مدرسه سازی در مناطق محروم تاکید کرد: دانش آموزان باید قدردان این مدرسه و فضای آموزشی آن باشند و با بهره‌گیری از امکانات موجود و تلاش وافر بتوانند در توسعه و آبادنی بیشتر کشور و به ویژه این منطقه نقش‌آفرین باشند. 
گفتنی است، مدرسه ۳ کلاسه مهر نوین با مساحت دو هزار متر مربع محوطه و ۱۴۴ مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان، از ابتدای سال تحصیلی میزبان دانش آموزان روستای نگر پایین شهرستان جاسک در استان هرمزگان بوده است. همچنین بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل در امر آموزش و یادگیری، به دانش آموزان این مدرسه کیف حاوی لوازم‌التحریر اهدا نمود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا