بانکبانک و بیمه

ایجاد ۱۰هزار کانون همیاری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از ایجاد ۱۰هزار کانون همیاری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدی قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با رائه گزارشی از عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت گفت: این کانون ها به تامین مالی قرض الحسنه کسب و کارهای خرد و خانگی می پردازد.
وی با اشاره به اینکه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت شرعی، آسان و ارزان در بستری مدرن به مشتریان ارائه می شود، افزود: در چند سال اخیر با عملیاتی کردن مدل بانکداری اجتماعی سعی در ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و با کمترین هزینه را داریم.

حسین زاده با بیان اینکه برای اعطای تسهیلات آسان و ارزان سامانه اعتبارسنجی مرآت را به کمک گرفته ایم، اظهارداشت: این سامان با هدف تسهیل درضمانت تسهیلات طراحی شده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه یک سال گذشته بیش از ۵۵۰هزار نفر به عضویت سامانه اعتبارسنجی مرآت درآمده است، گفت: در این سامانه، مطالبات کمتر از یک درصد است.

حسین زاده در ادامه با اشاره به اهداف و ماموریت های بانک قرض الحسنه رسالت افزود: این بانک در قالب شبکه توسعه اجتماعی رسالت که متشکل از پنج عضواست به کارآفرینی اجتماعی و حمایت ازکسب و کارهای خرد و خانگی می پردازد.

وی با بیان اینکه شبکه توسعه اجتماعی رسالت در برخی استان ها از جمله کرمان، خوزستان، آذربایجان غربی، مازندران و…به ایجاد اشتغال پرداخته است، یادآورشد: تولید در شهرهای کوچک و روستاها و مصرف در شهرهای بزرگ از مهمترین هداف این شبکه است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با استقبال از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت و شبکه توسعه اجتماعی رسالت خواستار گسترش همکاری و ترویج فرهنگ قرض الحسنه توسط آحاد جامعه شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا