خودروصنعت، معدن، تجارت

وانت رنو داستر هم آمد +تصاویر

اولین پیک‌آپ داستر از کارخانه‌های داچیا و رنو خارج نشد، بلکه این خودرو محصول کارخانه رومانیایی Romturingia است که در اکتبر سال ۲۰۱۴ یک نمونه از این پیک‌آپ را بر پایه شاسی داستر را به جهان معرفی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، در آن زمان مردم عادی قادر به خرید این خودرو نبودند، چرا که این اسب باری به شکلی انحصاری برای ناوگان باری یک بخش خصوصی و در تعداد ۵۰۰ دستگاه ساخته شد. اما حدود ۶ ماه قبل کمپانی رنو اعلام کرد این پیک‌آپ‌ها را با نام تجاری  Oroch برای کشورهای آمریکای جنوبی خواهد ساخت.

مدل  Oroch یک پیک‌آپ ۴ در با بخش باری کوتاه است. این در حالیست که محصول  Romturingia خودرویی دو کابین با بخش باری بزرگتر محسوب میشد و قابلیت‌های بیشتری برای کار و باربری از خود نشان داد.

از زمانی که داچیا از نسل دوم داستر در سال قبل رونمایی کرد، مشتریان در اندیشه زمان ارائه ورژنی جدید از مدل‌های کاری این خودرو بودند.

902681_947

در ماه گذشته و در نمایشگاه خودروهای کاری و سنگین هانوفر شرکت Romturingia یک پیک آپ داستر ۲۰۱۸ را  به عنوان یک پیشگام و متمایز از نسل قدیمش ارائه کرد.

محفظه باری این خودرو از موادی ویژه با قابلیت ضد آسیب ساخته شده و ظاهر جذابش می‌تواند باعث ورود سریع آن به خط تولید شود.

902697_402

از طرفی به دلیل فرمت پی‌ آپ هر آنچه شما از ستون B به بعد در SUV داستر می‌بینید تغییر کرده و اصلاحاتی ویژه روی آن صورت گرفته است. با این وجود شاسی و ساختار اصلی با همان فرمت باقی مانده است.

902683_514

پیک‌آپ‌های داستر قدرت خود را از موتور ۱.۵ لیتری dCi توربو دیزل با قدرت ۱۰۹ اسب‌بخار دریافت کرده و با سیستم محرک ۴ چرخ هماهنگ‌اند.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا