بانکبانک و بیمه

بازدید عضو هیات مدیره بانک رفاه از استان خراسان شمالی

عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک ها علاوه برتاثیرگذاری براقتصاد می توانند بر زندگی افراد جامعه نیز تاثیر داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره بانک رفاه در بازدید از اداره امور شعب بانک رفاه در استان خراسان شمالی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد کشور و نقش عمده آن در کنترل فعالیت‌های اقتصادی، بانک ها در به گردش درآوردن چرخ‌های پیشرفت اقتصادی- اجتماعی ، نقش بی بدیلی دارند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم به کارگیری بانکداری نوین افزود: زمان بانکداری سنتی به پایان رسیده و باید در پی استقرار بانکداری نوین و جامع بود. ما باید خدمات بانک را به گونه ای گسترش دهیم که مشتریان این خدمات را در هر زمان و مکانی تحویل بگیرند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه این سفر در مراسم بهره برداری از شیرخوارگاه غنچه های رضوان بجنورد، افتتاح ساختمان مرکز توانمندی سازی معتادان بهبود یافته بجنورد، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تخصصی اشتغال استان در استانداری حضور یافت.

گفتنی است فرخ نژاد همچنین در همراهی دکتر محسنی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران اجرایی استان و شهرستان بجنورد، از مجتمع پتروشیمی خراسان شمالی به منظور تکمیل فاز دوم بازدید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا