بانکبانک و بیمه

پرداخت بیشترین تسهیلات نظام بانکی توسط بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد: بانک ها مرکز ثقل اقتصادی کشور هستند که دشمن با هدف ضربه زدن به کشور، این سیستم را مورد هدف قرار داده است

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی گفت: وجود تحریم های جدید آمریکا هیچ خللی در اراده، خدمتگزاری و کسب موفقیت های بانک ها وارد نخواهد کرد. بیگدلی افزود: بالاترین میزان تسهیلات دهی در سیستم بانکی کشور متعلق به بانک ملت است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که برای جذب منابع ارزی بسته ویژه ارزی برای استان خراسان رضوی، تعریف و ابلاغ خواهد شد، افزود: بر خود فرض می دانیم که سطح و میزان خدمات دهی خود را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: قطعاً این روزهای سخت می گذرد و مردم و نظام از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد. بیگدلی با قدردانی از استاندار خراسان رضوی، بر لزوم تعامل بیشتر مدیریت شعب بانک ملت در این استان با استانداری تاکید کرد و گفت: با انجام تمهیدات لازم، تعاملات فی ما بین قطعاً افزایش خواهد یافت.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی هم در سخنانی با قدردانی از عملکرد مطلوب بانک ملت در استان خراسان رضوی و نقش فعال مدیر این بانک در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: ۱۲۴ هزار شغل در استان ایجاد شده است که بانک ملت با کسب رتبه دوم، نقش پررنگ در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به این نکته که بیش از ۸۰ درصد از سرمایه گذاری های کشور با محوریت و حمایت بانک ها انجام شده است که اگر این حمایت ها نباشد بی شک با مشکل رو به رو خواهیم شد، ادامه داد: بانک ملت در شش ماهه اول سال ۹۷ هم با اعطای بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات باعث ایجاد ۷ هزار شغل و ۳۲ درصد رشد در میزان صادرات استان شده است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با کمک بانک ها می توانیم فشار روی مردم را کاهش دهیم و بدین وسیله، دشمنان را نا امید کنیم. وی همچنین از بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به عنوان مدیری حرفه ای، مردم مدار و کارگشا تجلیل و اعلام کرد که استان به حمایت های بیشتر این بانک بزرگ نیاز دارد.

رشیدیان ادامه داد: باید با کمک نظام بانکی، نسبت به جمع آوری منابع ارزی در استان خراسان رضوی اقدام کنیم و با توجه به ظرفیت های عالی استان، نگاه ویژه ای به استان داشته باشیم. به گفته وی، در کشور اقدامات بزرگی انجام شده که به دلیل ضعف اطلاع رسانی و تبلیغات، مردم از این اقدامات آگاه نیستند که باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا