انرژی

"فناوری بازچرخانی آب" محوریت اصلی نمایشگاه پژوهش۹۷ در خراسان‌رضوی

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی گفت: نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان در آذرماه جاری با محوریت فناوری بازچرخانی آب و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

عباس شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز هفته پژوهش در استان خراسان رضوی از ۱۰ آذرماه جاری خبر داد و اظهار کرد: در آخرین جلسه شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی تصمیم گرفته شد که امسال هفته پژوهش در استان متفاوت‌تر و با توسعه فناوری و حضور پررنگ‌تر شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شود. 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی استان، موضوع بازچرخانی آب مسئله بسیار مهمی محسوب می‌شود. امسال تاکید اصلی ما در هفته پژوهش سال ۹۷ بر فناوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بازچرخانی آب خواهد بود. 

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی با تاکید بر این‌که “فناوری بازچرخانی آب” به عنوان یک موضوع خاص در دستور شبکه جامع دانشگاهی استان در هفته پژوهش سال جاری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: شبکه جامع دانشگاه‌ها با همکاری دانشگاه فردوسی تلاش می‌کنند که امسال موضوع فناوری بازچرخانی آب نظیر سال‌های گذشته تنها محدود به دانشگاه فردوسی نشود، بلکه وارد نمایشگاه پژوهش و فناوری شود و سایر دانشگاه‌های استان نیز در آن مشارکت داشته باشند و همچنین شهرداری نیز در حوزه فرهنگی در این عرصه فعال شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا