صنعت، معدن، تجارتمعدن

تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای زرشوران

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران مناقصه عمومی یک مرحله ای برای "خرید۳۶۰۰۰ تن آهک کلوخه ای فله­ای" مورد نیاز این شرکت را تجدید فراخوان کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد به منظور ایجاد فضای رقابتی بیشتر با توجه به قانون برگزاری مناقصات، نسبت به تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای برای خرید۳۶۰۰۰ تن آهک کلوخه ای فله ای مورد نیاز این شرکت اقدام کند.

از شرکت‌ها و پیمانکاران ذیصلاح که تمایل به شرکت در مناقصه دارند، دعوت می‌شود برای دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت۱۶) ۱۲ آبان ۹۷ به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و یا به آدرس دفتر مرکزی به نشانی تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک ۵ و ۷ مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

هچنین مدت زمان و مکان اجرای پروژه به مدت یکسال شمسی در محل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام شده است.

متقاضیان باید پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز یکشنبه مورخ ۲۷آبان سال جاری به دبیرخانه کمیسیون معاملات و یا دفتر مرکزی در تهران به نشانی های فوق تحویل نمایند.

زمان گشایش پاکت ها نیز ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ۳۰ آبان ماه ۹۷ در محل دفتر مرکزی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا