صنعت، معدن، تجارتمعدن

مناقصه تهیه، طبخ ، توزیع و سرو غذای کارکنان منطقه ویژه خلیج فارس

شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس برای ارزیابی کیفی پیمانکار، فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای داد.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در نظر دارد بنا بر آیین نامه اجرایی بند « ج » ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به ارزیابی کیفی مناقصه گران واجد شرایط برای دعوت به مناقصه عمومی یک مرحله ای در زمینه تهیه، طبخ، توزیع و سرو غذای کارکنان به تعداد حدود ۱۵۶ هزار پرس ناهار و ۴۳ هزار پرس شام به مدت یکسال شمسی اقدام کند .

تاریخ، مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی کیفی

همچنین بخوانید

متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۷.۷.۳۰ تا ۹۷.۸.۷ به نشانی بندرعباس، کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید ، دبیرخانه کمیسیون معاملات منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس مراجعه و با ارائه فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به حساب شماره ۵۷۸۶۳۳۷۳۱۲ قابل پرداخت در همه شعب بانک ملت، اسناد ارزیابی کیفی را دریافت کنند.

مهلت تحویل اسناد تکمیل شده نیز حداکثرتا مورخ ۹۷.۸.۲۷ به نشانی بندرعباس کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید رجایی، دبیرخانه کمیسیون معاملات منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس خواهد بود.

شایان ذکر است پس از ارزیابی کیفی، از مناقصه گران واجد شرایط که حداقل امتیاز لازم را کسب کرده باشند برای دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا