بانکبانک و بیمه

بانک ملت حامی پروژه های وزارت نفت

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، شرکت تامین سرمایه بانک ملت در دو بخش نظارت بر پروژه ها و تامین مالی از طریق اوراق بدهی با شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی همکاری دارد.
سید شهاب الدین اسلامی نماینده شرکت تامین سرمایه بانک ملت (شنبه ، ١٨ اردیبهشت) در حاشیه برگزاری سومین روز از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا در خصوص حیطه فعالیت مجموعه خود گفت: شرکت تامین سرمایه در ۵ بخش نظارت بر پروژه ها، مشاوره مالی و ارزشگذاری، تامین مالی از طریق اوراق سرمایه ای، تامین مالی از طریق اوراق بدهی و مدیریت دارایی و صندوق مشغول به فعالیت است.

وی در ادامه افزود: شرکت تامین سرمایه در دو زمینه نظارت بر پروژه ها، تامین مالی از طریق انتشار سهام و  اوراق بدهی با مجموعه وزرات نفت و شرکتهای تابعه مشغول به همکاری است.

نماینده شرکت تامین سرمایه بانک ملت با اشاره به نتایج مثبت برجام بر گسترش دامنه همکاری با شرکتهای خارجی گفت: با توجه به این که زمینه کاری و بازار هدف شرکت تامین سرمایه نفت، گاز و پتروشیمی است توانسته ایم با شرکتهای روسی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی که در این خصوص فعالیت می کنند، ارتباط بیشتری برقرار کنیم.

اسلامی همچنین شرکتهای ملی نفت و گاز ایران، پتروشیمی جم، نفت مناطق مرکزی ایران، نفت و گاز پارس، نفت فلات قاره ایران، پتروشیمی بوعلی سینا و پتروشیمی کارون را از جمله مجموعه های مرتبط با شرکت تامین سرمایه بانک ملت معرفی کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا