انرژی

کاظم‌زاده: مردم دهلران در پروژه کارخانه گاز مایع جذب شوند

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم بومی‌گرایی در پروژه کارخانه گاز مایع اظهار کرد: اگر تا یک ماه آینده مردم دهلران در این پروژه جذب نشوند مردم این موضوع را از طریق قانونی پیگیری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شادمهر کاظم‌زاده در اخطار جلسه علنی امروز مجلس با استناد به اصل چهل‌وهشتم قانون اساسی و در تذکری با استناد به آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مبنی بر حفظ شأن مجلس گفت: ما قانون تصویب می‌کنیم ولی نه اجرایی می‌شود و نه نظارتی از سوی دستگاه‌های اجرایی بر آن اعمال می‌شود.

وی افزود: از آقای زنگنه در خصوص اجرای پروژه NGL دهلران تشکر می‌کنم، اما باید توجه کنیم صندوق بازنشستگی نفت به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و سرمایه‌گذار کارخانه گاز مایع در حال تخلف قانونی و تضییع حقوق مردم بیکار حوزه انتخابیه اینجانب هستند. ۱۵۰۰ نفر در این پروژه شاغل هستند اما افسوس کمتر از ۱۰ درصد نیروهای شهرستان دهلران در این پروژه فعالیت می‌کنند.

همچنین بخوانید

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم سواد دارند و مطابق ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه حق خود را مطالبه می‌کنند. مردم مظلوم حوزه انتخابیه به عنوان نیروهای بومی و مرزداران کشور حقوق خود را مطالبه می‌کنند. چند روز از مهلت یک ماهه صندوق بازنشستگی نفت می‌گذرد. اگر این مردم در طول یک ماه آینده و فرصتی که داده شده به حقوق خود نرسند و در پروژه جذب نشوند قطعا به صورت قانونی از دستگاه‌های اجرایی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام  

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا