بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

ارتباط فردا طراحان را به چالش طراحی یک محصول یکپارچه برای بانکداری الکترونیکی در بستر وب و موبایل دعوت می‌کند

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در همایش تجربه کاربری UserX2018، مسابقه طراحی برای محصول بانکداری دیجیتال را معرفی کرد و از تمام طراحان در سراسر کشور دعوت کرد تا با طراحی یک محصول یکپارچه برای بانکداری الکترونیکی در بستر وب و موبایل در این مسابقه با عنوان UserXchallenge شرکت کنند.

گزینش طرح‌های دریافتی، توسط هیئت‌داوران، علیرضا نیکوکار و علی بابایی با تخصص طراحی تجربه کاربری و حسن مختاریان و ارشک خضری‌نژاد با تخصص توسعه محصول، انجام می‌شود.

همچنین بخوانید

معیارهای اصلی داوری این مسابقه، طراحی مبتنی بر شناخت مخاطب، بهبود تجربه مخاطبان در استفاده از بانکداری الکترونیکی، کاربردپذیری (Usability)، طراحی رابط کاربری (Interface design) و خلاقیت و نوآوری در طراحی هستند. طرح‌ها از سه جنبه چگونگی شناخت مسئله و ارائه راه‌حل، استفاده بهینه از متد و ابزارها (design process) و خروجی نهایی بر مبنای کاربردپذیری، ارزیابی خواهند شد.

طرح برتر پس از ارزش‌گذاری توسط داوران مسابقه، توسط شرکت ارتباط فردا خریداری‌شده و توسعه خواهد یافت. همچنین شرکت ارتباط فردا به‌پاس قدردانی از شرکت‌کنندگان به سه طرح دیگر، به هرکدام مبلغ سی میلیون ریال اهدا خواهد کرد. شرکت‌کنندگان تا ۳۰ آبان فرصت دارند تا طرح‌های خود را در صفحه این چالش به آدرس https://evand.com/events/userxchallenge بارگذاری کنند.

منبع: شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا