بانکبانک و بیمه

ایستگاه اول راهپیمایی اربعین ۳۵ کیلومتر با تهران فاصله دارد

ایستگاه اول راه پیمایی اربعین حسینی (ع) در ۳۵ کیلیومتری تهران در محور اصلی آزاد راه تهران – ساوه در مسیر عبور زائران به سمت کربلا توسط سرزمین ایرانیان از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری و با مشارکت بانک گردشگری برپا شده و مشغول خدمت رسانی به زائران حرم حسینی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از بانک گردشگری ، این ایستگاه در محل شهر جدید آیلند برپا شده و با هدف مشارکت در حرکت عظیم و میلیونی راهپیمانی اربعین حسینی برای پذیرایی از زائران و حتی علاقه مندانی که امکان سفر اربعین را ندارند به خدمت رسانی مشغول است.
این ایستگاه که تحت عنوان موکب آیلند نامگذاری شده دارای نمازخانه به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ۴۰ سرویس بهداشتی می باشد و روزانه تعداد پنج هزار وعده غذایی بین زائران توزیع می کند.
لازم به ذکر است پروژه شهر جدید آیلند توسط سرزمین ایرانیان از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری و با حمایت بانک گردشگری در حال احداث است و با راه اندازی آن که مجهز به دهکده پیشرفته گلف و مدرن ترین و بزرگترین پیست اتومبیلرانی خاورمیانه است ، قطب جدید گردشگری در نزدیکی تهران ایجاد خواهد شد.
گفتنی است بانک گردشگری همچنین به منظور ترویج فرهنگ گردشگری مذهبی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی اینستاگرامی بین زائران حرم حسینی کرده است و به برنگان جوایزی نیز اهدا خواهد کرد.

 

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا