بانکبانک و بیمه

هوشمند سازی فرآیندهای بازرسی در بانک توسعه تعاون باهدف پیشگیری

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت فرآیندهای بازرسی در این بانک باهدف پیشگیری هوشمند گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بازرسان این بانک بابیان مطلب فوق اظهار داشت: فرآیندهای بازرسی در این بانک باهدف پیشگیری هوشمند گردیده است. وی با اشاره به این‌که ذات بازرسی آمیخته به آموزش، اصلاح و تغییر است گفت نقش مجموعه بازرسی بانک توسعه تعاون نقشی سازنده بوده است و ضمن آنکه سایه بازرسی در عملیات بانکی ملموس بوده، همکاران نیز بازرسان را امین خود دانسته و ابهامات و مسائل را با ایشان مطرح می‌کنند.

معادی خاطرنشان کرد: با انجام مطالعات و بررسی‌های فراوان کلیه مسائل مبتلابه همکاران استخراج و جمع‌آوری گردیده و به‌صورت بسته‌های آموزشی در اختیار همکاران قرارگرفته به‌گونه‌ای که همکاران می‌توانند با مراجعه به این منابع آگاهی کامل پیداکرده و از وقوع موارد احتمالی جلوگیری گردد.

وی همچنین بابیان اقدامات انجام‌شده جهت تبدیل بازرسی سنتی به بازرسی هوشمند در این خصوص تصریح کرد: با تحولات صورت گرفته در حوزه‌های کسب کار لزوم تطبیق امر بازرسی با این تحولات به‌خوبی قابل‌درک است و به‌واقع بازرسی امری زنده، پویا و جریانی فعال است.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان هر چه به بالندگی بیشتری می‌رسد نیاز به بازرسی فعال‌تر و پویاتر بیشتر احساس می‌شود و هنر بازرسی در این است همگام با اتفاقات حوزه عملیاتی پولی و مالی، مشکلات و عارضه‌ها را شناسایی نموده و جهت آگاه‌سازی همکاران مرتبط اقدامات مقتضی انجام دهد.

شایان‌ذکر است سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر فعلی امور روابط عمومی و حوزه مدیریت پیش‌ازاین عهده‌دار مدیریت امور بازرسی بانک بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا