گردشگری

ایرانگردی به سبک نوتیلو

ایران کشوری تاریخی و چهار فصل است که مقاصد بسیاری برای گردشگری در طول سال دارد. یکی از نکات بسیار مهمی که ایران را به مقصد گردشگری بسیاری از توریستا‌ها قرار داده وجود آب و هوای منحصربه‌فرد است.

در زمستان اختلاف دمای هوا میان گرمترین و سردترین شهر گاهی به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد که این نکته ایران را از دیگر کشورها متمایز می‌کند. به همین دلیل تور داخلی در ایران در هر فصلی از سال امکان‌پذیر است و به راحتی می‌توان ایران را با آب و هوای مناسب دید و از زیبایی‌های آن لذت برد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، تنوع فرهنگی و قومیت در ایران یکی دیگر از عواملی است که هر گردشگری را جذب خود می‌کند. گویش‌های مختلف، تنوع ادیان، پوشش متفاوت هر منطقه، فرهنگ خاص هر منطقه و تنوع غذایی بسیار در گوشه گوشه ایران تورهای داخلی و ایرانگردی را روز به روز افزایش داده است. گردشگری در ایران قابلیت زیادی برای گسترش‌های بسیار دارد. طبق گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران از نظر جاذبه‌های تاریخی در رده دهم دنیا قرار دارد که از مهم‌ترین تورهای مربوط به مناطق تاریخی می‌توان به تور شیراز اشاره کرد و از نظر جاذبه‌های طبیعی در رده پنجم جهان است که تور ماسال نیز از نمونه‌های پرطرفدار آن است.

همچنین بخوانید

 

به همین دلیل امروزه آژانس‌های بسیاری در ایران اقدام به برگزاری تورهای مختلف ایرانگردی زده‌اند. از انواع این تورها می‌توان به تور رفتینگ، تور یک روزه، تور کویر مصر، تور طبیعت گردی و تور چند روزه شهرهای بزرگ نام برد.

اما امروزه یکی از دغدغه‌های گردشگران پیدا کردن تور و امکان رزرو آن به آسانی است. نوتیلو این مشکل را حل کرده است. تنها کافی است با سری به سایت نوتیلو با تنوعی از تورهای داخلی مواجه شوید و به آسانی و در کمتر از چند ثانیه بهترین انتخاب را بکنید و تور مورد نظرتان را رزرو کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا