بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

اقدامات انجام شده شرکت پارس برای پشتیبانی ۲۴ ساعته سرویس‌های بانک ملی به زائرین اربعین

در اجرای تصمیمات مدیران ارشد بانک ملی ایران مبنی بر ارائه خدمات فروش ارز به زائران عتبات عالیات در مراسم اربعین حسینی؛ مدیران شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) به‌عنوان بازوی عملیاتی و پشتیبانی بانک ملی ایران فعالیت خود را آغاز کردند.

هم زمان با اجرای این تصمیم از ۲۸ مهرماه گذشته، به دستور مهندس طاهری، مدیرعامل شرکت پارس، جلسات اضطراری تشکیل شد و اقداماتی اعم از افزایش نیروی انسانی در مراکز پاسخگویی و ایجاد زیرساخت‌های آن انجام شد.

پس از تأمین و تمدیدات لازم جهت استقرار نیروهای کارشناسی مورد نیاز، افزون به کارشناسان پاسخگو مرکز تماس امور مشتریان (Call Center) نسبت به تجهیز زیر ساخت‌های مرکز تماس، هماهنگی با گروه «بله» در شرکت داده‌ورزی سداد، انجام تنظیمات نرم‌افزاری به منظور کاربست افزایش کارشناسان پاسخگو، از ۲۰ نفر به حدود ۵۰ نفر و آموزش‌های لازم در جهت پاسخگویی بهینه به زائرین محترم، به انجام رسید.

پس از استقرار نیروهای کارشناسی مورد نیاز و تجهیز مرکز تماس امور مشتریان ظرف کمتر از ۳ ساعت، ۴۷ نفر از کارشناسان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در شیفت‌های کاری مختلف، در حال پاسخگویی به سوالات و راهنمایی زائرین در زمینه استفاده از سامانه «بله»، خرید و تحویل ارز و رفع مغایرت‌ها هستند.

تاکنون از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ مهر، مجموعا تعداد ۱۶ هزار و ۶۵۸ تماس توسط ۴۷ نفر از کارشناسان شرکت پارس و ۱۵ نفر از کارشناسان ServiceDesk  شرکت داده‌ورزی سداد پاسخ داده شده که ۷۰ درصد از تماس‌ها مربوط به سوالات زائرین، ۱۳ درصد مربوط به سامانه بام بانک ملی و ۱۷ درصد پشتیبانی از سامانه‌های بانک ملی ایران بوده است.

شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد، ضمن آرزوی قبولی زیارت تمامی زائران معزز مراسم اربعین حسینی، آماده ارائه هرگونه خدمات مورد انتظار از سوی مشتریان است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا