بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک توسعه تعاون: انتصابات جدید مدیریتی سبب ایجاد انگیزه و موجب تقویت سازمان است

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: انتصابات جدید مدیریتی در این بانک سبب ایجاد انگیزه و موجب تقویت سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم مدیران پیشین و معارفه مدیران جدید امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، امور بازرسی و امور بین‌الملل این بانک بابیان مطلب فوق اظهار داشت: تغییرات در سطوح مدیران بانک باهدف تقویت فرآیند خدمات‌رسانی سازمان، ترویج فرهنگ بانکداری و رعایت شایسته‌سالاری صورت می‌پذیرد. وی افزود: با تغییرات اعمال‌شده مطمئناً فرآیندها و اقدامات در واحدهای مربوطه به شکل بهتری صورت خواهد پذیرفت.

در ادامه سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک گفت: امروزه بانک توسعه تعاون به درجه‌ای از بالندگی رسیده است که حوزه‌های تخصصی و مسئولیت‌های خطیر را به افرادی می‌سپارد که مراحل پیشرفت و تعالی را در همین بانک طی کرده‌اند.

گفتنی است عباس نجفی دیگر عضو هیئت‌مدیره بانک خاطرنشان کرد: روح تغییرات و جابجایی‌ها، همراه با تعالی فردی و سازمانی است و خوشبختانه تغییرات مدیریتی معمولاً آثار مثبتی در سازمان به دنبال خواهد داشت.

همچنین امیر هوشنگ عصارزاده دیگر عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بیان پیشرفت‌های بانک افزود: امروزه بانک نیاز بیشتر به انسجام، کار گروهی و اتکا به توان و تخصص نیروهای خود دارد و بسیاری از همکاران مترصد فرصت برای مشارکت بیشتر در پیشرفت و تعالی سازمان هستند.

شایان‌ذکر است مراسم معارفه تعدادی از مدیران ستادی بانک توسعه تعاون انجام شد و بر این اساس سعید معادی به‌عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، محمدمهدی احمدی به سمت سرپرست امور بازرسی و فرشید طهمورثی به‌عنوان سرپرست امور بین‌الملل این بانک منصوب شدند.

        

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا