ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بررسی کاربردهای ربات‌ها در دانشگاه علم و صنعت

همزمان با برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک در قالب ۱۵۲ مقاله کاربرد ربات‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش آرمان اقتصادی دکتر حبیب نژاد، دبیر ششمین کنفرانس مکاترونیک در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این کنفرانس در محورهای ربات‌های پرنده و زیرآب، ربات‌های بیولوژیک، رباتیک شناختی، ربات‌های همکار، ربات‌های موازی، ربات‌های انسان‌نما، سیستم‌های هوشمند و رباتیک، پایداری ربات‌ها، سیستم‌های مکاترونیکی، شناسایی و مدل‌سازی، طراحی حرکت و یادگیری، رباتیک از دور، رباتیک در پزشکی، ربات‌های سیار و زمینه‌های پیشرفته در رباتیک و مکاترونیک هوشمند برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاره‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی با موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه را از برنامه‌های جنبی این کنفرانس نام برد و یادآور شد: از بین ۱۴۲ مقاله تخصصی ارائه شده به دبیرخانه به زبان انگلیسی پس از ارزیابی در ۱۲ گروه تخصصی و با کمک بیش از ۳۶۰ داور داخلی و بین‌المللی، ۵۲ مقاله برای ارائه شفاهی و ۵۰ مقاله برای ارائه پوستر انتخاب شد.

همچنین بخوانید

به گفنه وی این مقالات در ۱۲ نشست علمی و در طول کنفرانس ارائه می‌شوند، علاوه بر آن ۵۵ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا