خودروصنعت، معدن، تجارت

جزییات طرح امداد اربعین کرمان موتور

معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور از ارائه خدمات به مشتریان در ایام اربعین و اجرای طرح امداد اربعین خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدرضا محمودی ضمن عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن اربعین حسینی (ع)  اعلام کرد: با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی در اماکن مقدس کشور عراق و حجم بالای مسافران در جاده ها و در مسیرهای منتهی به مرزهای غربی و سایر مناطق کشور ، شرکت کرمان موتور با هدف اطمینان خاطر به مشتریان و همراهی ایشان در سفرهای پیش‌رو طرح امداد "اربعین" را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود:طرح امداد "اربعین" با بیش از ۱۰۰ اکیپ امدادی در استان‌های کرمانشاه ، کردستان ، ایلام ، قم ، مازندران ، گیلان ، همدان ، لرستان ، اصفهان ، فارس ، خراسان رضوی ، البرز و تهران از ۰۸/ ۰۸ /۹۷ لغایت ۱۱ /۰۸/ ۹۷ اجرا خواهد شد.

همچنین جهت رفاه حال زائران شرکت کرمان موتور، در ایام اربعین حسینی، پایگاه امدادی در محل مرز مهران مستقر کرده و امدادگران با تجربه نیز به صورت کاملا مجهز به این منطقه اعزام خواهند شد.

بر اساس این گزارش  پیش‎بینی‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح، به منظور ارائه بهترین خدمات   از چند ماه پیش در شرکت خدمات و تجارت بم خودرو کلید خورده و قطعات و تجهیزات مورد نیاز طی این مدت، تامین  و در اختیار نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور قرار گرفته است.

محمودی ضمن اشاره به آمادگی شبانه روزی مرکز پیام امداد شرکت کرمان موتور با شماره تماس  021-42724 جهت پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های فنی، از افزایش تعداد کارشناسان این مرکز در ایام اربعین خبر داد.  

معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور در پایان توصیه کرد: پس از پارک خودرو در مرزهای کشور و رعایت نکات ایمنی  از فعال شدن سیستم ضد سرقت خودرو اطمینان حاصل کنند.

 

 

WhatsApp Image 2018-10-24 at 15.08.33

 

 

 

 

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا