امور زیربناییراه و ساختمان

فروش بلیط پرواز هوایی تهران-نجف بالاتر از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تخلف است؛ لزوم برخورد با شرکت های متخلف

رضایی کوچی:

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیط پرواز هوایی تهران-نجف در ایام اربعین بالاتر از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تخلف بوده و باید با با شرکت های متخلف برخورد صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا رضایی کوچی در واکنش به خبر برخی رسانه ها درباره افزایش قیمت بلیط پرواز هوایی اربعین از تهران به نجف به بالای ۳ میلیون تومان، گفت: کمیسیون عمران مجلس، در هفته های گذشته نشست های مکرری را با مسئولان مربوطه برای تعیین نرخ بلیط هواپیما در ایام اربعین برگزار کرد و در نهایت نرخ نهایی بلیط پروازهای اربعین اعلام شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست های مذکور، مسئولان سازمان هواپیمایی، بر قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای پرواز هوایی تهران به نجف تأکید داشتند، البته ما معتقد بودیم که این قیمت نیز بسیار بالا است و باید پایین تر از آن تعیین شود.

همچنین بخوانید

موافقت با نرخ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی بلیط هواپیمای اربعین به علت عدم تأمین ارز مناسب برای ایرلاین ها

وی گفت: در نهایت به علت عدم تأمین ارز مناسب برای ایرلاین ها، موافقت شد که قیمت بلیط پرواز تهران- نجف در ایام اربعین، دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد.

هیچ قیمتی بالاتر از نرخ اعلامی سازمان هواپیمایی برای پروازهای هوایی اربعین‌پذیرفتنی نیست و این سازمان بر اساس تعهد نظارتی خود، باید با شرکت ها و ایرلاین ها متخلفی برخورد کند
رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: هیچ قیمتی بالاتر از نرخ اعلامی سازمان هواپیمایی برای پروازهای هوایی اربعین پذیرفتنی نیست و این سازمان بر اساس تعهد نظارتی خود، باید با شرکت ها و ایرلاین ها متخلفی برخورد کند، زیرا هر شرکتی که بلیط هواپیمای تهران-نجف را بالاتر از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رساند، متخلف است و باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد./

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا