امور زیربناییراه و ساختمان

خدمات ۴۱۰ گشت راهداری به زائران اربعین حسینی

بیش از ۴۱۰ گشت راهداری متشکل از نیروهای پرتلاش سازمان راهداری و مجهز به دستگاهها و ماشین‌آلات راهداری در محورهای منتهی به مرزهای شملچه، چذابه و مهران در استانهای خوزستان و ایلام مستقر شده و آماده ارایه خدمات به زائران اربعین سالار شهیدان هستند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام این خبر گفت: از روز گذشته در استان خوزستان ۱۹۳ گشت راهداری متشکل از ۲۰۰ نفر از پرسنل راهداری در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده و در حال آماده‌ باش هستند. این در حالی است که در این دو مرز دو اکیپ ثابت و ۱۲ اکیپ سیار نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود : این گشت‌ها ملزم به گشت‌ زنی و انجام پیمایش در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه هستند و هرگونه مشکلات احتمالی موجود را شناسایی کرده، نسبت به برقراری سطح دسترسی روان مسافران کربلای معلی اقدام می‌کنند.

معاون راهداری تصریح کرد : ۲۱۷ گشت راهداری متشکل از ۲۰۰ نفر از پرسنل راهداری نیز در محورهای منتهی به مرز مهران مستقر هستند این در حالی است که در این مرز ۱۸ اکیپ ثابت و ۳۰ اکیپ سیار نیز مستقر هستند که ملزم به انجام گشت‌زنی و پیمایش هزار و ۲۱۹ کیلومتر از این محورها بوده، نسبت به شناسایی مشکلات احتمالی و انجام اقدامات راهداری در جهت استقرار امنیت جاده‌ها و روانی تردد برای زائران هستند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا