اقتصاد کلان

وجود دژپسند در سنگر وزارت اقتصاد بسیار مغتنم است

رییس شورای اصناف:

علی فاضلی در ارتباط با وزیر پیشنهادی اقتصاد دولت روحانی گفت: دژپسند مدیر بسیار توانمندی در عرصه اقتصادی و برنامه ریزی کشور است و با توجه به شناختی که از ایشان دارم معتقدم وجود ایشان در سنگر وزارت اقتصاد بسیار مغتنم است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران، رییس شورای اصناف در خصوص نظر وزیر پیشنهادی در ارتباط با همکاری دولت با بخش غیر دولتی معتقد است: در وضعیت تحریم اقتصادی همه وزرا و دست اندر کاران کشور درگیر هستند و یقینا  دولت و یا یک وزیر به تنهایی نمی تواند همه مشکلات فرارو را حل کند، لذا فردی که در کسوت وزیر قرار میگیرد نمی تواند بدون استفاده و مشورت با بخش اقتصاد غیر دولتی موفق باشد. یعنی زمانی وزرا موفق خواهند بود که بتوانند از بخش های گوناگون تشکل ها و صاحبان صنایع استفاده بهینه داشته باشند و آنها را به عنوان شرکای اقتصادی در دولت بپذیرند و خوشبختانه دکتر شریعت، دژپسند و رحمانی دیدگاه اینچنینی دارند و یقینا به توفیق خوبی دست خواهند یافت.

فاضلی بودن دکتر دژپسند در کسوت وزیر اقتصاد را فرصتی برای تشکل ها و مجموعه اقتصادی کشوردانست و گفت: دژپسند به ارتباط و تعامل با مجموعه های اقتصادی اعتقاد دارد و مدافع آنها است. امروز تعامل فی ما بین ما، دولت و همه ی مجموعه های دست اندر کار نظام رهگشا خواهد بود و می تواند باری از دوش مجموعه اقتصادی کشور بردارد.

وی از نمایندگان مجلس درخواست کرد که با دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی از آنها حمایت کنند و اظهار داشت: درشرایط فعلی اقتصادی نباید اجازه دهیم سنگرهای ما از فرماندهی خالی باشند لذا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم با آراء خوب از دکتر دژپسند و سایر وزرا حمایت کنند البته این بدان معنا نیست که نظرها و پیشنهادات خود را به دولت منتقل نکنند.

منبع
شادا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا