صنعت، معدن، تجارتكشاورزی و دامپروری

قیمت مرغ به ۱۰هزار و ۲۰۰ تومان رسید

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: مرغ تازه نباید کمتر از ۱۰هزار و ۸۰۰ تومان باشد در غیر این صورت تولیدکنندگان ضرر خواهند کرد اما به خاطر اینکه تقاضا ضعیف است قیمت افزایش نمی یابد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: افزایش زیاد نبوده و قیمت مرغ زنده بدون تغییر همان ۶۶۰۰ تومان است، قیمت مرغ درب کشتارگاه ۹۱۰۰ تومان، قیمت درب واحدهای صنفی ۹۳۰۰ تومان و قیمت در خرده فورشی ها ۱۰هزار ۲۰۰ تومان است.
وی افزود: قیمت سینه با کتف ۱۸ هزار تومان، سینه بدون کتف ۱۹ هزار تومان و فیله مرغ ۲۰ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به قیمت مرغ شمال در میدان بهمن تصریح کرد: قیمت مرغ شمال به صورت عمده ۸۷۵۰ تومان و در خرده فروشی ۹۶۰۰ تومان است.
یوسف خانی در رابطه با قیمت مرغ ثمین عنوان کرد: مرغ ثمین در عمده فروشی ۹۲۳۰ تومان و در خرده فروشی ۱۰ هزار و ۲۳۰ تومان است.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان این نکته که افزایش قیمت مرغ در بازار هنوز به حدی نیست که ضرر تولیدکننده را جبران کند، تشریح کرد: حدود ۴۰۰ تومان افزایش قیمت محسوب نمی شود قیمت مرغ باید به حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان برسد و تولیدکننده هنوز متضرر است.
وی افزود: قیمت مرغ زنده نباید کمتر از ۷هزار تومان باشد و مرغ تازه هم نباید کمتر از ۱۰هزار و ۸۰۰ تومان باشد در غیر این صورت تولیدکنندگان ضرر خواهند کرد اما به خاطر اینکه تقاضا ضعیف است قیمت افزایش نمی یابد.

منبع
ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا